Opel-Corsa-OPC-in-Geneva-2015-1

Στην έκθεση της Γενεύης έκανε το επίσημο ντεμπούτο του και το ολοκαίνουριο Corsa OPC.

Η γρήγορη έκδοση του νέου Opel Corsa, είναι 10 χιλιοστά χαμηλότερη από την απλή ενώ οι μηχανικοί της Opel, συνεργάστηκαν με την Koni ώστε να εξοπλίσουν το μοντέλο με τα Frequency Selective Damping αμορτισέρ της τελευταίας και να στήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το chassis. Το αυτοκίνητο “πατάει” σε ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με ελαστικά της Michelin, διάστασης 215/45 και το σύστημα πέδησης έχει δεχθεί τις περιποιήσεις του Opel Performance Center με δίσκους διάστασης 308 χιλιοστών στον εμπρός άξονα. Φυσικά, το νέο Corsa OPC είναι εξοπλισμένο με ESP και traction control αλλά παρέχει στον οδηγό ένα “Competition Mode” στο οποίο το traction control απενεργοποιείται και το ESP είναι λιγότερο παρεμβατικό. Οι πιο πεπειραμένοι οδηγοί δε, θα μπορούν να απενεργοποιήσουν και το ESP αν αυτό επιθυμούν.

Opel-Corsa-OPC-in-Geneva-2015-2

Θα πρέπει να το κάνουν έπειτα από σκέψη όμως, αφού κάτω από το καπό με τον αεραγωγό, βρίσκεται ο 1600άρης Turbo Ecotec που αποδίδει 207 άλογα και 245 Nm ροπής από τις 1.900 έως και τις 5.800 σ.α.λ. –η ροπή φτάνει τα 280 Nm με τη λειτουργία overboost. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ενώ όπως είναι αναμενόμενο, η ισχύς περνά στον δρόμο από τους εμπρός τροχούς. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 6.8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 230 km/h. Όσον αφορά στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, η πρώτη διαμορφώνεται στα 7.5 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα ενώ οι δεύτερες είναι 174 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Να αναφέρουμε επίσης ότι το 2016 Opel Corsa OPC προσφέρεται και με το “Performance Package” που περιλαμβάνει ένα δισκάτο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Drexler, σύστημα πέδησης της Brembo με δίσκους 330 χιλιοστών στον εμπρός άξονα, ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών και πιο σκληρό set up στην ανάρτηση.