Έκθεση Γενεύης 2015: Toyota Auris facelift

Σχετικά άρθρα

Toyota-Auris-facelift-2015-1

Περίπου 10 ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση του, το ανανεωμένο Toyota Auris κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης με νέο σχεδιασμό και νέους κινητήρες.

Από πλευράς design, το Auris facelift ανανεώθηκε όσο πρέπει για να παραμείνει φρέσκο σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία. Η μάσκα και το πίσω μέρος είχαν ορισμένες αλλαγές ενώ τουλάχιστον όσον αφορά το εμπρός μέρος, την παράσταση κλέβουν τα LED φωτιστικά σώματα και η πιο τονισμένη γρίλια της οποίας το χαμηλότερο μέρος, καλύπτει ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου. Ίδια είναι τα highlights και του πίσω μέρους, αφού η Toyota επέλεξε τα LED και για τα πίσω φωτιστικά σώματα ενώ ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς πιο μυώδης.

Toyota-Auris-facelift-2015-5

Κατά τα άλλα, η Toyota τοποθέτησε “shard fin” κεραία, νέες ζάντες ελαφρού κράματος 16 και 17 ιντσών και πρόσθεσε μερικά νέα χρώματα στην παλέτα του Auris. Στην καμπίνα, έχει βελτιωθεί η ηχομόνωση ενώ έχει τοποθετηθεί και μία νέα οθόνη TFT 4.2 ιντσών σε ένα ελαφρώς διαφοροποιημένο ταμπλό που “ντύνεται” με πιο μαλακά υλικά.

Πιο σημαντικά όμως, το Toyota Auris facelift εξοπλίζεται με έναν νέο, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων που αποδίδει 114 ίππους και 185 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε 10.1 δευτερόλεπτα, η τελική είναι 200 km/h. Η μέση κατανάλωση του κινητήρα είναι 4.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων είναι 109 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο ενώ όταν εξοπλίζεται με το Multidrive S, αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση πέφτει κατά 0.1 λίτρα και οι εκπομπές κατά 3 γραμμάρια.

Toyota-Auris-facelift-2015-14

Επιπλέον, ο δίλιτρος D-4D αντικαθίσταται από έναν νέο 1600άρη turbodiesel που αποδίδει 110 ίππους και 270 Nm ροπής ενώ αναβαθμισμένος με νέο turbo, διαφορετικό σχεδιασμό πιστονιών και νέα, πλαστική κυλινδροκεφαλή είναι και ο 1400άρης D-4D που πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro6. Όσον αφορά στον 1600 turbodiesel, αυτός έχει κατανάλωση 4.1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές που φτάνουν τα 104 gr/km ενώ για τον D-4D με τα 89 άλογα του και τα 205 Nm ροπής, η Toyota δεν ανακοινώνει κατανάλωση ή εκπομπές, αλλά λέει ότι έχει κατά 20% μειωμένες τριβές και κατά 55% μειωμένες εκπομπές Nox.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

νέο TOYOTA AURIS

στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης

Ο εκπρόσωπος της Toyota στην κατηγορία C προσθέτει στυλ και νέους κινητήρες, οι οποίοι παρουσιάζονται για πρώτη φορά αυτές τις μέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (5-15 Μαρτίου).

Συνδυάζοντας αμαξώματα Hatchback και Touring Sports με μία γκάμα κινητήρων βενζίνης, diesel και υβριδικών, μία ανανεωμένη στρατηγική εκδόσεων και νέο εξοπλισμό ασφάλειας, η οικογένεια του νέου Auris προτίθεται να καλύψει τις ανάγκες όλων των πελατών της κατηγορίας C.

Με το λανσάρισμα του Auris Hybrid το 2010, η Toyota έγινε η πρώτη και μοναδική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων με τρεις κινητήρες στην κατηγορία C. Σήμερα, έχοντας απέναντί της έναν περιορισμένο και ακριβό ανταγωνισμό, η πολυδιάστατη γκάμα του Auris παραμένει μία μοναδική πρόταση.

Το Auris Hybrid αντιπροσωπεύει μία άριστη σχέση αξίας / τιμής (value for money). Οι εκπομπές CO2 στα 79 g/km* και η κατανάλωση μικτού κύκλου των 3,5 l/100 km* προσφέρουν στους πελάτες σημαντικά φορολογικά οφέλη και εξαιρετικά χαμηλό λειτουργικό κόστος.

Η πλήρως υβριδική τεχνολογία Toyota καθιερώνεται τώρα με τη μορφή ενός κινητήρα ευρείας χρήσης, και η αθόρυβη, ομαλή και ξεκούραστη οδηγική εμπειρία που προσφέρει το Auris Hybrid αποκτά όλο και μεγαλύτερη δημοτικότητα μεταξύ των πελατών της κατηγορίας C.

Το υβριδικό μοντέλο αυτή τη στιγμή συγκεντρώνει το 50% των συνολικών πωλήσεων Auris στη Δυτική Ευρώπη, ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Από τότε που το υβριδικό σύστημα κίνησης λανσαρίστηκε στη σειρά Auris, έχουν πουληθεί πάνω από 200.000 μονάδες και σήμερα, το Auris είναι πρώτο σε πωλήσεις υβριδικό στην Ευρώπη.

Μετά τις αλλαγές σε αυτό το πολύ ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς και λαμβάνοντας υπόψη γνώμες των πελατών Toyota, η σειρά Auris 2015 έχει βελτιωθεί σημαντικά σε πέντε βασικούς τομείς: Σχεδίαση, Αντιληπτή Ποιότητα, Υβριδικό Μοντέλο, Ασφάλεια και, βελτιώνοντας την κάλυψη της κατηγορίας κατά 40% περίπου, Συστήματα Κίνησης.

Ένας νέος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.2 L πλαισιώνει την υπάρχουσα γκάμα βενζινοκινητήρων. Ο 2.0 turbo diesel έχει αντικατασταθεί από ένα νέο 1.6 D-4D, και ο 1.4 D-4D έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, προσφέροντας τις καλύτερες στην κατηγορία εκπομπές CO2 στην κατηγορία 90hp. Όλοι οι κινητήρες της γκάμας πληρούν τώρα τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6.

Νέα, εξωτερικά στυλιστικά στοιχεία είναι το ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα, που προσδίδει στο Auris μεγαλύτερο κύρος και πιο σοφιστικέ παρουσία στο δρόμο. Μέσα στην καμπίνα, η αντιληπτή ποιότητα έχει αναβαθμιστεί αισθητά με ένα ανασχεδιασμένο ταμπλό, υλικά και επενδύσεις premium ποιότητας και μία νέα έγχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών TFT 4.2″ (από τη μεσαία έκδοση και στάνταρ στο Hybrid).

Η σειρά 2015 Auris ωφελείται επίσης από την αναβάθμιση των συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης με κριτήριο την οδηγική άνεση, την οδική συμπεριφορά και την εμπλοκή του οδηγού. Επίσης, έχουν ληφθεί πολυάριθμα μέτρα για μείωση της μετάδοσης Θορύβων, Κραδασμών & Τριγμών (NVH) μέσα στην καμπίνα.

Τέλος, η δομή εκδόσεων Auris έχει ανανεωθεί με την προσθήκη μοντέλων Hybrid -Entry, Mid, Style και High.

Νέα Εξωτερική Σχεδίαση με Στιβαρότερη Παρουσία στο Δρόμο

Τα εμπρός και πίσω τμήματα του Auris έχουν ανασχεδιαστεί εκτενώς δίνοντάς του ένα οπτικά μεγαλύτερο πλάτος και χαμηλότερο κέντρο βάρος και ενισχύοντας το κύρος του με μία πιο σοφιστικέ παρουσία στο δρόμο.

Μπροστά, ένα ζευγάρι χρωμιωμένων φτερών δημιουργείται από το νέο, πιο έντονο λογότυπο Toyota. Υπογραμμίζοντας το εμπρός χείλος του καπό, τα δυναμικά πάνω φτερά εκτείνονται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Τα λιγότερο προεξέχοντα κάτω φτερά βυθίζονται στην πάνω επιφάνεια του εμπρός προφυλακτήρα, εδράζοντας την εσωτερική ακμή αμβλείας γωνίας νέους προβολείς LED που ενσωματώνουν φώτα ημέρας LED Daytime Running Lights (DRL).

Τα φώτα LED έχουν πολυάριθμα πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών λαμπτήρων. Το φως έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτά του φωτός ημέρας στην κλίμακα Kelvin, καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια από τους συμβατικούς λαμπτήρες και έχουν διάρκεια λειτουργικής ζωής μέχρι 100.000 ώρες –σχεδόν ίδια με αυτή του αυτοκινήτου.

Κάτω από έναν προτεταμένο εμπρός προφυλακτήρα, ο κάτω αεραγωγός εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, χαρίζοντας στο Auris μεγαλύτερο πλάτος και δυναμισμό. Η μάσκα έχει ένα στενό κεντρικό τμήμα που υπογραμμίζεται από ένα χρωμιωμένο ένθετο στο σπόιλερ, και μετά φαρδαίνει καταλήγοντας σε πιο βαθιές υποδοχές όπου ενσωματώνονται οι προβολείς ομίχλης στα άκρα του αυτοκινήτου.

Σε προφίλ, το νέο στυλ δημιουργεί μακρύτερους προβόλους, βελτιώνοντας τη συνολική ισορροπία της σχεδίασης και οδηγώντας το μάτι σε μία μακριά, σαρωτική γραμμή από το εμπρός λογότυπο Toyota μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα. Το πιο προηγμένο προφίλ τονίζεται ακόμα περισσότερο με μία νέα κεραία οροφής (τύπου πτερυγίου καρχαρία) και νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16″ και 17″.

Πίσω, το κάτω τμήμα του Auris έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, επιτείνοντας οπτικά το φαρδύ στήσιμο του αυτοκινήτου. Το πλάτος μιας βαθύτερης, πιο μυώδους σχεδίασης προφυλακτήρα τονίζεται από την τοποθέτηση των ανακλαστήρων των προβολέων στα άκρα, και υπογραμμίζεται από μία λεπτή, χρωμιωμένη διακοσμητική γραμμή.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τώρα τεχνολογία φώτων LED, χαρίζοντας στο νέο Auris ένα πιο προηγμένο, άμεσα αναγνωρίσιμο στοιχείο ταυτότητας.

Βελτιωμένη Αντιληπτή Ποιότητα Εσωτερικού

Στην καμπίνα του νέου Auris, η αντιληπτή ποιότητα έχει αυξηθεί σημαντικά με μείωση στην οπτική μάζα της σχεδίασης του ταμπλό, καθαρότερη ενσωμάτωση των ομοιόμορφα φωτισμένων οργάνων, και πιο συνεπές σχήμα και φινίρισμα επιφανειών και επενδύσεων.

Ο πίνακας οργάνων υιοθετεί τώρα μία ισχυρότερη, πιο σπορτίφ σχεδίαση με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να τοποθετούνται αριστερά και δεξιά της νέας έγχρωμης οθόνης TFT πολλαπλών πληροφοριών 4.2″.

Σε ένα πιο άρτιο αισθητικά ταμπλό με πολλές καμπύλες, ο κεντρικός πίνακας οργάνων έχει ενσωματωθεί σε μία λεία επιφάνεια με επιλογέα ταχυτήτων αφής και ομοιόμορφα φωτιζόμενα όργανα. Η πάνω και η εμπρός επιφάνεια του ταμπλό έχουν ίδιο φινίρισμα, από μαλακό υλικό με την ίδια υφή παντού.

Πολυάριθμα επιμέρους στοιχεία, όπως οι αεραγωγοί, οι λαβές θυρών και το πλαίσιο του λεβιέ ταχυτήτων έχουν ανασχεδιαστεί με κριτήριο μία ζωηρότερη, πιο ποιοτική εμφάνιση. Το σχήμα, το υλικό της βαφής και το χρωμιωμένο φινίρισμα των ένθετων είναι σε πλήρη αρμονία. Νέα σχέδια ταπετσαριών καθισμάτων ολοκληρώνουν την αίσθηση προηγμένης, ανώτερης ποιότητας που αποπνέει το περιβάλλον της καμπίνας.

Δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις, Dark Blue Mica και Blue Metallic διατίθενται για το νέο Auris.

Ανανεωμένη γκάμα κινητήρων

Αντανακλώντας τις μεταβαλλόμενες τάσεις στην κατηγορία C που απαιτούν περαιτέρω μειώσεις στην κατανάλωση καυσίμου, τις εκπομπές ρύπων και το κόστος ιδιοκτησίας χωρίς θυσίες στις επιδόσεις ή την οδηγική απόλαυση, η γκάμα κινητήρων diesel, βενζίνης και πλήρως υβριδικών μονάδων του Auris έχει επεκταθεί και ανανεωθεί σε μεγάλο βαθμό.

Όλοι οι κινητήρες της γκάμας πληρούν τώρα τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.2T άμεσου ψεκασμού πλαισιώνει τους υπάρχοντες 1.33 Dual VVT-i και 1.6 Valvematic αυξάνοντας τους προσφερόμενους βενζινοκινητήρες σε τρεις. Ο 2.0 turbo diesel έχει αντικατασταθεί από ένα νέο 1.6 D-4D, και ο 1.4 D-4D έχει αναβαθμιστεί σημαντικά.

Ένας υβριδικός κινητήρας 1.8 lit ολοκληρώνει τη γκάμα που θεωρείται από τις πολυπληθέστερες ανεξαρτήτως μοντέλου στη συγκεκριμένη κατηγορία. Συνδυάζοντας μία μοναδική ευχάριστη οδηγική εμπειρία με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 79 g/km*, η πλήρως υβριδική τεχνολογία της Toyota, που ήδη συγκέντρωσε πάνω από το 50% των Ευρωπαϊκών πωλήσεων Auris το 2014(1), έχει τώρα καθιερωθεί σαν μία πρόταση μοντέλου ευρείας κυκλοφορίας.

Κάθε κινητήριο σύνολο της σειράς Auris προσφέρει στους πελάτες τα πλεονεκτήματα του Toyota Optimal Drive, ένα συνδυασμό προηγμένων τεχνολογιών ευρέως φάσματος και εσωτερικών προγραμμάτων βελτίωσης, που στόχο έχει τη βελτιστοποίηση της ισορροπίας επιδόσεων και οδηγικής απόλαυσης με οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

(1) Ευρωπαϊκές πωλήσεις 2014 = EU 28 + 3 χώρες EFTA (Ελβετία, Νορβηγία και Ισλανδία)

Χαμηλότερες Εκπομπές Ρύπων από το Πλήρως Υβριδικό Σύστημα

Προσφέροντας τους πελάτες μία αθόρυβη και ξεκούραστη οδηγική εμπειρία με ευχάριστη αίσθηση, το πλήρως υβριδικό Auris έχει εκπομπές CO2 μόλις 79 g/km* στον Ευρωπαϊκό μικτό κύκλο, κάτι που ενέχει φορολογικά πλεονεκτήματα.

Λειτουργώντας ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό, ο βενζινοκινητήρας 1.8 VVT-i και ο ηλεκτροκινητήρας του HSD παράγουν μέγιστη ισχύ 136 DIN hp που επιταχύνει το Auris Hybrid από 0 στα 100 km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 180 km/h.

Το Auris Hybrid παράγει σχεδόν μηδενικές εκπομπές Οξειδίων του Αζώτου (NOx) και Μικροσωματιδίων (Particulate Matter). Επιπλέον, όταν λειτουργεί στο μοναδικό EV mode που δεν διατίθεται για ήπια υβριδικά μοντέλα, το Auris Hybrid παράγει μηδενικές εκπομπές CO2, NOx και μικροσωματιδίων (ΡΜ), για συνεχή οδήγηση μέχρι 2 km με ταχύτητες μέχρι 50 km/h περίπου, ανάλογα με τη φόρτιση της μπαταρίας και τις οδηγικές συνθήκες.

Το σύστημα κίνησης του Auris Hybrid είναι σχεδιασμένο για να περιορίζει τη χρήση του βενζινοκινητήρα όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στην πόλη.

Μετρήσεις της Toyota αποκαλύπτουν ότι η συνολική επίδραση της πλήρως υβριδικής λειτουργίας μεταφράζεται σε υψηλό ποσοστό οδήγησης με μηδενικούς ρύπους.

1.2T: ένας νέος Βενζινοκινητήρας Turbo Άμεσου Ψεκασμού

Ο νέος 1197cc, 16 βάλβιδος, 4-κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού προσφέρει το επίπεδο επιδόσεων ενός κινητήρα 1.6 αλλά με κατανάλωση και εκπομπές CO2 αισθητά μικρότερες.

Η ελαφριά, πολύ συμπαγής μονάδα υιοθετεί πολυάριθμες προηγμένες τεχνολογίες, όπως άμεσο ψεκασμό, βελτιωμένο Dual Variable Valve Timing-intelligent Wide (VVT-iW(2)), κυλινδροκεφαλή με αυλούς υψηλού στροβιλισμού, ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, ένα ελαφρού βάρους σύστημα κίνησης βαλβίδων, μεταβλητού ελέγχου σύστημα ψεκασμού λαδιού και πολλαπλή και αυλούς εισαγωγής από ρητίνη.

Το τούρμπο, ο άμεσος ψεκασμός που επιτρέπει πολλαπλούς ψεκασμούς και το νέο VVT-iW(2) συνεργάζονται ώστε να επιτυγχάνεται υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές, καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 116 DIN hp, και εντυπωσιακή ροπή 185 Nm από 1500 έως 4000 rpm. Σε συνδυασμό με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, προσφέρει στο νέο Auris 1.2 πολύ ανταγωνιστικό χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h, 10,1 δευτ. και τελική ταχύτητα 200 km/h.

Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωση του νέου κινητήρα είναι 4,7 l/100 km*, με εκπομπές CO2 μόλις 109 g/km*, πετυχαίνοντας σημαντικά οφέλη κόστους ιδιοκτησίας για τους πελάτες. Το κιβώτιο Multidrive S μειώνει περαιτέρω τις τιμές κατανάλωσης και ρύπων, στα 4,6 l/100 km* και 106 g/km* αντίστοιχα.

(2) Variable Valve Timing Intelligent Wide

Νέος 1.6l D-4D

Την πρώτη του εμφάνιση στη σειρά Auris κάνει ένας νέος 1598 cc turbodiesel που αντικαθιστά τον προηγούμενο 2.0l.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 112 DIN hp και μέγιστη ροπή 270 Nm μεταξύ 1750 και 2250 rpm. Αυτό μεταφράζεται σε ανταγωνιστικό χρόνο επιτάχυνσης για το Auris 1.6 D-4D: 0-100 km/h σε 10,5 δευτ., 80-120 km/h (με 5η σχέση) σε 10,9 δευτ., και τελική ταχύτητα 190 km/h.

Αντίθετα, οι εκπομπές CO2 είναι αξιοσημείωτα χαμηλές συγκριτικά με του απερχόμενου δίλιτρου κινητήρα, πέφτοντας στα 104 g/km*, με μέση κατανάλωση τώρα 4,1 l/100 km*. Το κόστος ιδιοκτησίας του Auris 1.6 D-4D μειώνεται περαιτέρω από ένα νέο πρόγραμμα service με διάστημα σέρβις κάθε 20.000 km.

Αναβαθμισμένος 1.4l D-4D

Ο 1364 cc turbodiesel έχει αναβαθμιστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 6, αλλά οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ.

Ο κινητήρας έχει υποστεί εκτενή αναβάθμιση για βελτίωση των επιδόσεων και των εκπομπών ρύπων. Ένας νέος υπερσυμπιεστής μειώνει την τριβή στον άξονα της τουρμπίνας κατά 20%, και βελτιώνει την απόδοση για την παραγωγή υψηλότερης πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές.

Ένα νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ διαθέτει μεγαλύτερη αντλία παροχής και υψηλότερες πιέσεις ψεκασμού common rail 180 Mpa, κάνοντάς το συμβατό με την ECU και το λογισμικό κινητήρα Euro 6. Ένας καταλύτης NOx Storage Reduction (NSR) έχει ενσωματωθεί στο σύστημα εξαγωγής ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 για μείωση 55% στις εκπομπές οξειδίων του Αζώτου NOx.

Μία νέα σχεδίαση εμβόλου με υποδοχές στις κεφαλές καύσης βελτιώνει την οικονομία κατά 3,4%. Τα νέα έμβολα φέρουν επίστρωση Diamond-like Carbon (DLC) που μειώνει τις τριβές και κατ’ επέκταση την κατανάλωση.

Νέο κάλυμμα κυλινδροκεφαλής κατασκευάζεται τώρα από πλαστικό για 40% μείωση βάρους και παρέχει βελτιώσεις τόσο στη λίπανση του εκκεντροφόρου όσο και στα χαρακτηριστικά συγκράτησης του λαδιού.

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας αποδίδει 66 kW / 90 DIN hp. Το εύρος παραγωγής υψηλής ροπής έχει επεκταθεί προς τα κάτω κατά 400 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή των 205 Nm διατίθεται τώρα από τις 1.400 rpm, μέχρι τις 2.800 rpm. Το Auris 1.4D-4D θα επιταχύνει από 0-100 km/h σε 12,5 δευτ., με τελική ταχύτητα έως 180 km/h.

Toyota Auris Euro 6
1.4 D-4D
Euro 5
1.4 D-4D
Κυβισμός (cm3) 1364 1364
Λόγος συμπίεσης 16.5 : 1 16.5 : 1
Πίεση Common rail (mpa) 180 160
Σύστημα μείωσης NOx NSR + HPL – EGR(3) HPL – EGR(3)
Μέγιστη ισχύς (DIN hp/ kW @ rpm) 90/66 @ 3800 90/66 @ 3800
Μέγιστη ροπή (Nm @ rpm) 205 @ 1400 – 2800 205 @ 1800 – 2800
Εκπομπές CO2 (μικτός κύκλος, g/km) 89* 99

(3)NSR: NOx & and Reduction, HPL: High Pressure Loop, EGR: Exhaut Gas Recirculation

Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο και τεχνολογία Stop & Start, η βελτιωμένη μονάδα 1.4 D-4D 90 καταναλώνει τώρα στο μικτό κύκλο μόλις 3,4 l/100 km* και ωφελείται από μία σημαντική μείωση εκπομπών CO2 μόλις 89 g/km*.

Multidrive S ContinuouslyVariable Transmission

Το Multidrive S που διατίθεται με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.2 turbo και 1.6 Valvematic του Auris, είναι ένα κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT), με πλήρως αυτόματο και χωρίς διακοπή πρόγραμμα αλλαγών ή ένα σειριακό 7-τάχυτο Sport mode.

Σε Sport mode, το σύστημα είναι βελτιστοποιημένο για απόκριση και άμεσο έλεγχο του κινητήρα, και η ‘σχέση’ του κιβωτίου μπορεί να επιλέγεται από τον επιλογέα ή τα χειριστήρια του τιμονιού. Το Sport mode περιλαμβάνει επίσης ακριβή έλεγχο στριψίματος. Όταν ανιχνεύσει επιβράδυνση, το σύστημα κατεβάζει σχέση και εφαρμόζει φρένο κινητήρα για να ενισχύσει την πίεση πέδησης. Στην έξοδο από στροφή, ο αλγόριθμος προληπτικού κατεβάσματος ελέγχει το σύστημα για να διασφαλίζεται η επιλογή βέλτιστης σχέσης μετάδοσης για την απαιτούμενη επιτάχυνση.

Βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά και NVH

Η νέα σειρά Auris ωφελείται από περαιτέρω αναβαθμίσεις στα συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης που έχουν σχεδιαστεί για βελτίωση της οδηγικής άνεσης και της οδικής συμπεριφοράς. Πολυάριθμα μέτρα έχουν ληφθεί επίσης για μείωση της μετάδοσης θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH) στην καμπίνα.

Εξαρτήματα της εμπρός ανάρτησης γονάτων MacPherson έχουν βελτιωθεί, μεταξύ των οποίων η σχεδίαση ελατηρίων, αμορτισέρ, πάνω μόνωση, σαϊλεντμπλόκ τερματισμού ανάρτησης και αντιστρεπτικής δοκού.

Το νέο Auris χρησιμοποιεί πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια ή ημιάκαμπτο άξονα. Το σύστημα διπλών ψαλιδιών τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα 1.2 turbo, 1.6 petrol, 1.6 diesel και τα πλήρως υβριδικά. Τα μοντέλα με κινητήρες 1.33 petrol και 1.4 diesel υιοθετούν ημιάκαμπτο άξονα πίσω.

 

Ο συνδυασμός όλων των μέτρων αναβάθμισης βελτιώνει την απόσβεση των κλίσεων του αμαξώματος, ελαχιστοποιεί τις τριβές και αυξάνει την οδηγική άνεση σε ευθεία πορεία.

Επιπλέον, η χαρτογράφηση του Electric Power Steering (EPS) του Auris έχει ρυθμιστεί ώστε να το σύστημα διεύθυνσης να βαραίνει όσο η ταχύτητα του οχήματος αυξάνεται, προσφέροντας βελτιωμένη πληροφόρηση (feedback) σε ταχύτητες πάνω από 60-80 km/h.

Αυξημένα μέτρα NVH

Με περαιτέρω βελτιώσεις των χαρακτηριστικών NVH, στην αναβαθμισμένη οδηγική άνεση του νέου Toyota Auris προστίθεται μία αισθητά πιο αθόρυβη καμπίνα.

Η ηχομόνωση έχει βελτιωθεί με την υιοθέτηση πρόσθετων ηχοαπορροφητικών υλικών στην υποδοχή του σιλανσιέ, στο ταμπλό οργάνων και στο τούνελ μετάδοσης. Μια ηχομονωμένη υποδοχή στο τούνελ έχει επίσης προστεθεί για ελαχιστοποίηση των θορύβων από τη μετάδοση.

Πρόσθετες τσιμούχες στο εμπρός φτερό, στην εσωτερική μόνωση του ταμπλό και στην περιοχή των θυρών μειώνει τη μετάδοση θορύβων από τον κινητήρα, το δρόμο και τον αέρα στην καμπίνα.

Ασφάλεια

Με το Auris να έχει ήδη κατακτήσει 5-αστέρια στο πρόγραμμα Euro NCAP crash test, το νέο μοντέλο 2015 ανεβάζει τον πήχη στην ενεργητική ασφάλεια και την υποστήριξη οδηγού με ένα προαιρετικό πακέτο Toyota Safety Sense.

Επεξεργαζόμενο πληροφορίες που παρέχει μία συμπαγής μονάδα τοποθετημένη στην οροφή όπου συνδυάζεται ένα σύστημα λέιζερ και μία κάμερα, το Toyota Safety Sense προσφέρει στους πελάτες τις λειτουργίες Pre-Collision System , Lane Departure Alert , Auto High Beam και Road Sign Assist.

Όλη η κατάσταση του Toyota Safety Sense και πληροφορίες προειδοποίησης εμφανίζονται στον οδηγό στην έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4.2″

[/learn_more]

ΠηγήToyota

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...