Ένα από τα μεγαλύτερα ερωτηματικά όσον αφορά τη πραγματική της ταχύτητα είναι σίγουρα η McLaren. Η βρετανική ομάδα, έχοντας πολλά προβλήματα αξιοπιστίας στο στρατόπεδό της, δεν μπορούσε ν’ ακολουθήσει το πρόγραμμα που θα ήθελε, έτσι έγινε η ομάδα που κάλυψε τα λιγότερα χιλιόμετρα, με τα περισσότερα προβλήματα.
Μία από τις αλλαγές για τη φετινή σεζόν που δεν είναι προς το συμφέρον των Βρετανών και της Honda είναι το γεγονός πως κάθε οδηγός θα έχει μόλις 4 power units για να τελειώσει τη σεζόν δίχως κάποια ποινή. Ο επί κεφαλής της McLaren, Eric Boullier, σίγουρα ανησυχεί γι’ αυτό, όμως τονίζει πως ο μικρός αριθμός ίσως είναι πρόβλημα και για κάποιους άλλους.
Ναι, ανησυχώ κατά κάποιον τρόπο. Εμείς και η Honda θα έχουμε μόλις 4 κινητήρες για όλη τη σεζόν, και είδαμε πέρυσι κάποιους να χρειάζονται 5 ή 6 κινητήρες, έτσι οι 4 θα είναι μια μεγάλη πρόκληση, αλλά δε θα είναι μόνο για εμάς.
Είναι αλήθεια ότι έχουμε θέματα γύρω από τον κινητήρα κι επειδή δεν κάναμε πολλά χιλιόμετρα, δεν μπορούμε να πούμε ότι έχουμε ανακαλύψει όλα τα προβλήματα που μπορούμε ν’ αντιμετωπίσουμε με το σασί. Μέχρι να δουλέψει σωστά το power unit δεν μπορούμε ν’ αναπτύξουμε το μονοθέσιο.
Από τη δική του πλευρά, ο Jenson Button δηλώνει εντυπωσιασμένος από την οδηγική συμπεριφορά του RA615H, ενώ ποντάρει πολλά στην εργατικότητα και την αποφασιστικότητα των Ιαπώνων, αλλά και στη συνεργασία με τους μηχανικούς του Woking.
Το ένα από τα δύο πράγματα που μ’ έχει εντυπωσιάσει είναι η αποφασιστικότητά τους. Ακόμα κι όταν τα πράγματα είναι πραγματικά δύσκολα για όλους εμάς στη McLaren στις τελευταίες δοκιμές, αυτοί δουλεύουν με τέρμα γκάζι πάνω στον κινητήρα προκειμένου να είναι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα. Και ξέρεις ότι θα βελτιωθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν, διότι κάνουν ότι μπορούν και δεν τα παρατάνε.
Το άλλο είναι η οδηγική συμπεριφορά του, η οποία πραγματικά μ’ εντυπωσίασε. Είναι κάτι για το οποίο πάντα ανησυχείς διότι δεν το γνωρίζεις, αλλά έχουμε κάνει τρομερά βήματα προόδου. Γι’ αυτό το πράγμα είμαι περισσότερο χαρούμενος όσον αφορά τον κινητήρα. Και στις δύο πλευρές, όλοι συνεργάζονται πολύ στενά, η Honda βοηθώντας τη McLaren και η McLaren βοηθώντας τη Honda σε κάποιες περιοχές, και είναι πολύ καλό να το βλέπεις.