2015-mclaren-p1-porsche-918-spyder-front-end-in-motion-02

Δεν θα σε κουράσω με βαρύγδουπες εισαγωγές. Τα πράγματα είναι απλά. Μία McLaren P1 και μία μικρή ομάδα μηχανικών της Αγγλικής εταιρίας, εναντίον μίας Porsche 918 Spyder στην Laguna Seca. Ίδια ημέρα, ίδια ώρα, με τον ίδιο οδηγό και ακόμα και το ίδιο καύσιμο!

Η Porsche έκανε 3 γύρους: out-lap, γρήγορο γύρο και in-lap. Το αποτέλεσμα αυτού του ενός γρήγορο γύρου, ήταν 1:29,89 και ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής για την συγκεκριμένη πίστα. Για την ιστορία, το ρεκόρ κατείχε ούτως ή άλλως μία Porsche 918 Spyder αλλά εκείνη ήταν αυτοκίνητο προ-παραγωγής.

Οι προσδοκίες για την McLaren ήταν υψηλές. Είναι ελαφρύτερη και ισχυρότερη από την 918. Όμως έπειτα από 8 γύρους (!!), η P1 δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από 1:30,71… Γιατί;

2015-mclaren-p1-porsche-918-spyder-track-map

Ο Randy Poebst που οδήγησε και τα δύο αυτοκίνητα, αναφέρει δύο συγκεκριμένα πράγματα. Το ABS που χαρακτηρίζει ως “old-school” και που ένιωθε ότι επιμήκυνε τις αποστάσεις φρεναρίσματος και την πρόσφυση. Η McLaren είχε πρόβλημα να περάσει τα άλογα στον δρόμο και με 4 αργές στροφές στην Laguna Seca… καταλαβαίνεις.

Φαντάζομαι ότι θα παρατήρησες ότι κάποιος λείπει… Το Motor Trend έχει τις άκρες και θα μπορούσε να έχει μία LaFerrari στον “αγώνα” αφού ο ιδιοκτήτης της είχε ήδη συμφωνήσει, αλλά η Ιταλική εταιρία αρνήθηκε να δώσει άδεια για χρονομετρημένους γύρους και συλλογή δεδομένων…