Όχι ότι είναι κάτι που δεν έχουμε δει, αλλά ο πρώτες επίσημες φωτογραφίες της νέας Cadillac CT6 διέρρευσαν στο internet, λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση της, ξημερώματα Τετάρτης στην έκθεση της Νέας Υόρκης.
Το αυτοκίνητο φαίνεται σαν ένα μεγαλύτερο και πιο ώριμο CTS, και διαθέτει έναν εξελικτικό σχεδιασμό με μεγάλη εμπρός μάσκα, ενώ χαρακτηριστικά είναι τα LED φωτιστικά σώματα, που μοιάζουν σαν να δακρύζουν. Το προφίλ έχει πιο απαλές γραμμές, ενώ ακόμα δεν έχουμε δει το πίσω μέρος.
Η Cadillac θα τοποθετήσει στη CT6 τον νέο twin-turbo 3.0-λιτρο V6 κινητήρα απόδοσης 405 ίππων (298 kW) και 543 Nm ροπής, με το 64% της δομής της να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Στο εσωτερικό της υπάρχουν 34 ηχεία της Bose, streaming video εσωτερικός καθρέφτης και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του Buick Avenir Concept, που θα διαθέτει σύνδεση 4G LTE.
Θα κατασκευαστεί πάνω στην Omega πλατφόρμα με την κίνηση να στέλνεται είτε στους πίσω, είτε και στους τέσσερις τροχούς και κάτω από το καπό εκτός από τον συναντάμε τον V6 3,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα, θα συναντάμε και έναν twin-turbo V8 4,5-λίτρων απόδοσης 500+ ίππων. Η πλατφόρμα της CT6 θα αποτελέσει τη βάση για τουλάχιστον 4 πλατφόρμες της GM, οι οποίες και αυτές θα κάνουν χρήση, αλουμινίου, χάλυβα και άλλων σύνθετων υλικών.
Το σασί της CT6 κάνει χρήση 13 διαφορετικών υλικών, με όλα τα πάνελ να είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, βελτιώνοντας έτσι την οικονομία καυσίμου, τη δυναμική συμπεριφορά και την ηχομόνωση. Στο μέρος του αμαξώματος έχουν τοποθετηθεί κλειστά πάνελ από χάλυβα για να βελτιωθεί η ηχομόνωση της καμπίνας, χωρίς να χρειάζεται η επιπλέον τοποθέτηση ηχομονωτικού υλικού, το οποίο θα αύξανε το βάρος, με την δομή του πλαισίου της CT6 να έχει ενισχυθεί σε στρατηγικά σημεία με χάλυβα υψηλής αντοχής, όπως είναι οι μεσαίες κολόνες. Όλες οι παραπάνω αλλαγές, έχουν εξοικονομήσει 90 κιλά.
Στις σχετικές ειδήσεις, η GM θα επενδύσει σε βάθος πενταετίας 12 δισ. δολάρια ώστε να κάνει την Cadillac ανταγωνιστική στην αγορά των πολυτελών μοντέλων. Το ποσό αυτό ισοδυναμεί σε περισσότερο από το 1/4 του συνολικού ποσού πο επενδύει η GM σε όλα τα νέα μοντέλα των εταιριών που έχει κάτι από την ομπρέλα της. Στόχος της GM, είναι μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, η εταιρία να αυξήσει σημαντικά τα κέρδη της.