F1 - CHINA GRAND PRIX 2015

“Απογοήτευση” είναι η λέξη που προέρχεται από τα γκαράζ των Red Bull και Toro Rosso, αφού ο κινητήρας εσωτερικής καύσης της Renault αντιμετώπισε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας στη Σανγκάη. Αυτή τη φορά οι Γάλλοι δεν θέλησαν να ρίξουν αλλού το φταίξιμο, αναλαμβάνοντας σε όλα τα επίπεδα την ευθύνη για την κακή εμφάνιση των τεσσάρων ταύρων. Μια εμφάνιση που θα δυσκολέψει τις δυο ομάδες και στην συνέχεια του πρωταθλήματος, εξαιτίας των ποινών που καραδοκούν σε περίπτωση αλλαγής εξαρτημάτων των power units.

Ως εταιρεία, σηκώνουμε το χέρι μας όταν πρόκειται για δικό μας πρόβλημα και στον συγκεκριμένο αγώνα αυτή ήταν η περίπτωση. Η Κίνα δεν μας ταιριάζει σε επίπεδο απόδοσης, κάτι που το περιμέναμε, αλλά είχαμε επίσης και θέματα αξιοπιστίας, που δεν τα περιμέναμε. Η εισαγωγή νέων power units σε όλα τα αυτοκίνητα, νωρίτερα από το αναμενόμενο, δυστυχώς σημαίνει πως κάποια ζητήματα από την πρώτη προδιαγραφή (του κινητήρα) μεταφέρθηκαν.

Αυτό δημιούργησε άλλη μια πρόκληση για να διαχειριστούμε, αλλά πιστεύαμε ότι την είχαμε υπό έλεγχο. Έχουμε ήδη μιλήσει με την Red Bull και την Toro Rosso και δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα να πω, εκτός από το ότι πρέπει να διερευνηθούν οι λόγοι για τις αστοχίες και να τεθούν σε εφαρμογή τα απαραίτητα αντίμετρα για να έχουμε 100% αξιοπιστία όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αυτά ήταν τα λόγια του Cyril Abiteboul, ο οποίος περιμένει ένα εξίσου δύσκολο τριήμερο στο Μπαχρέιν, αφού η δράση στην Formula 1 συνεχίζεται χωρίς διακοπή, μην επιτρέποντας σημαντικές διαφοροποιήσεις στον κινητήρα. Πλέον, η Renault θεωρεί πως εκπλήρωσε τον πρώτο της στόχο, αυτόν της δημιουργίας ενός καλύτερου κινητήρα από πλευράς οδηγικής συμπεριφοράς, θέλοντας να κάνει το ίδιο και για την αξιοπιστία.

Με μόλις πέντε ημέρες ανάμεσα στους αγώνες, γνωρίζουμε ότι το Sakhir θα είναι άλλο ένα δύσκολο τεστ για εμάς. Αλλά θα αντιδράσουμε για την αντιμετώπιση των ζητημάτων, όπως ακριβώς κάναμε και με την κατάσταση που αντιμετωπίσαμε με την οδηγησιμότητα (του PU) στη Μελβούρνη και τώρα βρισκόμαστε στο καλύτερο επίπεδο της εποχής των V6, μόλις δύο αγώνες αργότερα.