2016-bmw-7-series-carbon-core


Τα ανθρακονήματα είναι ακόμα ένα πολύ ακριβό υλικό και το BMW Group αποφάσισε να περιορίσει τη χρήση τους στις μικρότερες κατηγορίες και να στραφεί σε πιο συμβατικές λύσεις ή τον συνδυασμό τους με ελαφριά υλικά όπως το αλουμίνιο.

Η βασική εξίσωση έχει να κάνει με το πόσο πρέπει να ξοδέψω για να μειώσω κατά 1 κιλό το βάρος.

Δήλωσε ο Oliver Zipse, επικεφαλής παραγωγής της BMW. Ναι, τα ανθρακονήματα είναι ελαφρύτερα και πιο “στιβαρά” από το αλουμίνιο και το μικρότερο βάρος έχει προφανή οφέλη. Γι’ αυτό η BMW συνεργάζεται με την SGL Carbon, η GM με την Teijin, η Audi με την Voith και η Daimler με την Toray Industries. Όμως τα περιθώρια κέρδους στις μικρότερες κατηγορίες συμπιέζονται. Η BMW χρησιμοποιεί εκτενώς τα ανθρακονήματα για την 7-Series, όμως για την ολοκαίνουρια 5-Series επέλεξε λιγότερο εξωτικά υλικά. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η επένδυση της Γερμανικής εταιρίας στο συγκεκριμένο υλικό πήγε χαμένη. Τα ανθρακονήματα έχουν μέλλον ως υλικό κατασκευής αυτοκινήτων –και όχι μόνο φυσικά- και όσο η χρήση του επεκτείνεται, τόσο η τιμή του θα πέφτει. Και όταν γίνει αυτό, η BMW θα έχει 2 χρόνια προβάδισμα σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές.

  • Smartass

    Προσέχουν για να έχουν (χρήματα)!!!
    Οι ανακλήσεις κοστίζουν!!!
    :D

    • manowar

      Αν κοστιζαν τοσο οι ανακλησεις η τουοτα θα ειχε βαλει λουκετο καιρο τωρα και θα χρωστουσε κιολας..οποτε δεν νομιζω να κοστιζουν τοσο..

    • SAMURAI-66

      Λογικο.
      Πριν εναμιση μηνα 110 χιλιαδες για αεροσακους,ολες η Μ πριν ενα μηνα,190 χιλιαδες με προβληματα πριν 7 μερες απο ολες της σειρες…σημερα 136 χιλιαδες επισης απο καθε σειρα εκαναν την εκπληξη….αρκετα δεν μαζευονται?
      Ε δεν θελει και πολυ να φτασουν στο να γυρισει το κλειδι της πορτας για παντα στην μικρη φιρμα τους αν δεν κανουν οικονομια!!

    • manowar

      σαμουραι την τρεμεις την μπεμβε επιδη σε καθε αρθρο βλεπουμε εμπρακτα πλεον ποσο τις ξεκατινιαζομπροκωνει τις ασιατικες κατι τσερτσουκλα λεξους κτλ…αυτην [μικρη φιρμα] η lexus δεν την πλησιαζει ουτε σε μακρινο ονειρο και μαλιστα ζηταει την βοηθεια της για να βαλει τα μοτερ της επιδη η ιδια τωρα με τα downsizing μοτερ επιδοσεων δεν ξερουν απο που ξημερωνει …..η [μικρη φιρμα] βγαζει και πολυ περισσοτερο κερδος απο την [μεγαλη των ανακλησεων σχολη] γιατι ειναι και πιο ακριβα τα αυτοκινητα της γιαυτο ητανε για χρονια η πιο ισχυρη οικονομικα απο ολες ακομα και απο την google…. h toyota τωρα που θα γινει το γατακι της φαουβε ξανα μετα απο 4 χρονια να δω τι θα λετε.. χε χε ;-}..και τελος οταν καθε φιρμα χωρις εξαιρεση θελει να γινει πριμιουμ εχει το εξεις σλογκαν ολες λενε ενα πραγμα [μαλλον φτασαμε τα αυτοκινητα της bmw η τα ξεπερασαμε]]καποιοι τολμανε κατι τετοιο..σου ειπα εδω ειμαι εγω..

    • panos

      απλα κ ωραια, δεν υπαρχει straight petrolhead που να μην γουσταρει
      το ουρλιαχτο του straight six κ τα μπαντιλικια των bmw, ( ωραιο το
      λογοπαιγνιο ε ? :ρ ), αρα δεν υπαρχει straight petrolhead που σεβεται
      τον εαυτο του να θελει το κακο της bmw, εκτος απο εταιρειες του ανταγωνισμου κ τον κοσμο που δουλευει σε αυτες, οπως πωλητες κ
      εκπροσωποι, οπως επισης εκτος απο σχεδον ολους τους λατρεις του
      διπλου προωθητικου συστηματος, που το προτιμουν ομως σε prius :ρ

    • panos

      της bmw οι ανακλησεις ειναι σταγονα στον ωκεανο μπροστα στα δεκαδες εκατομμυρια αμαξια που εχει ανακαλεσει η toyota, αλλωστε οι συχνες
      ανακλησεις της toyota ειναι φαινομενο που το γνωριζει ολος ο πλανητης,
      κ παρα τις υποσχεσεις του προεδρου της toyota οτι θα δωσουν
      προτεραιοτητα στην ποιοτητα αντι στην παραγωγη, το φαινομενο συνεχιζεται..
      ” Η Toyota ανακαλεί 91.585 νέα Prius 29 Οκτωβρίου 2016 ,20:20 ”
      https://www.autoblog.gr/2016/10/29/h-toyota-anakalei-91-585-nea-prius/
      http://www.intoon.com/toons/2010/KeefeM20101026.jpg

  • biiALFA

    Ο επικεφαλης παραγωγης ειπε οτι τα πλεονεκτηματα στη μειωση βαρους ειναι προφανη….!!αλλοος ενας που πουλαει μαρκετινκ
    Μα τι εννοει?δεν εχει διαβασει τον προφητη??αα ρε,δε ξερουν εκει στην μπεμπε :):):)

    • δεν το ειπε ο επικεφαλης…..αλλα αυτο ειναι αποψη του αρθρογραφου !!!! πλανεμενο παπατζοτρολακι και ο αιβαζογλου !!!! :-D

    • manowar

      Αυτα ειναι μλκιες..η bmw αυξανει το βαρος γιατι ξερει καλα οτι τα παπατζοχρεπια εκατομμυριων χρεποτσακιζονται στους μπουχοσαπισμενους δρομους επιδη δεν πατανε με το αναλογο βαρος τα ελαστικα κατω και ετσι εχουμε ασταθε α..