C34

Το Αυστραλιανό Grand Prix ίσως ν’ άφησε κάποιους με την άποψη ότι η Sauber μπορεί να είναι η φετινή έκπληξη στους κατασκευαστές. Το αναβαθμισμένο power unit της Ferrari και το γεγονός ότι τα μονοθέσια ήταν ακόμα πολύ νέα, επέτρεψε στην ελβετική ομάδα να είναι ένας δυνατός παίχτης στο Albert Park. Η σταδιακή βελτίωση των άλλων ομάδων και το γεγονός πως η Sauber είχε κι έχει κάκιστο ρυθμό ανάπτυξης, την κάνει εξαιρετικά ευάλωτο στόχο για τη συνέχεια, όπως φοβόταν και ο Felipe Nasr.

 

Ο Βραζιλιάνος οδηγός συνεχίζει να προβληματίζεται από το γεγονός πως οι τεχνικοί της ομάδας του όχι απλώς δεν μπορούν ν’ ακολουθήσουν τους αντιπάλους τους στην εξέλιξη, αλλά επισημαίνει πως το μονοθέσιο δεν έχει ουσιαστικά βελτιωθεί καθόλου από τον πρώτο αγώνα.

Είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά που έκανα στην πίστα, αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος με την 12η θέση (στην Ισπανία). Πρέπει να επιστρέψουμε στους βαθμούς, αλλά περιμέναμε πως αυτό θα είναι το μέγιστο από το μονοθέσιο κι έκανα τα πάντα γι’ αυτό. Οι βασικοί μας αντίπαλοι κάνουν μερικά καλά βήματα προόδου στο αυτοκίνητο, με τις αναβαθμίσεις, κι εμείς είμαστε πολύ περιορισμένοι με το πακέτο που έχουμε τώρα. Οδηγώ το ίδιο μονοθέσιο με αυτό στην Αυστραλία, αυτή είναι η αλήθεια.

Felipe Nasr

Το κύριο πρόβλημά μας είναι η έλλειψη κάθετης δύναμης. Ήμασταν 23 χλμ/ώρα αργότεροι από την Toro Rosso στη στροφή 3 (στη Βαρκελώνη). Χάναμε πολύ χρόνο στο sector 1 και 2, αλλά δεν ήταν τόσο άσχημα που ακολουθούσαμε μία Red Bull στο τρίτο sector. Έτσι, το μονοθέσιό μας είναι δυνατό στις αργές στροφές, αλλά χάνουμε πολύ χρόνο στις μεσαίες και στις γρήγορες στροφές.

Επόμενος αγώνας είναι το Μονακό, και ο Nasr έχει ελπίδες για ένα καλύτερο αποτέλεσμα, διότι η διαδρομή του Monte Carlo περιέχει πολλές αργές στροφές, εκεί δηλαδή που εμφανίζεται το δυνατό σημείο της C34. Και ο Καναδάς, όμως, με τις ευθείες και τις μερικές στροφές χαμηλής ταχύτητας μπορεί να ευνοήσει τη Sauber.

Πηγαίνοντας στο Μονακό, είναι μια πίστα με πολλές αργές στροφές και αυτό μπορεί να είναι καλύτερο για εμάς. Δεν δημιουργώ πολλές προσδοκίες, αλλά ίσως είναι καλύτερα από το αποτέλεσμα της Βαρκελώνης. Ίσως αυτό να συμβεί και στο Μόντρεαλ, επίσης, δεδομένου ότι έχει μεγάλες ευθείες και αργές στροφές.

Νομίζω ότι, στα μισά του δρόμου, θα έρθουν κάποιες αναβαθμίσεις, κάποιες μεγάλες από το μέσον μέχρι το τέλος της σεζόν. Αλλά, στο μεταξύ, είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μερικούς δύσκολους αγώνες.