Lewis Hamilton

Στην πρώτη θέση διατηρήθηκε ο Lewis Hamilton και στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά. Η περίοδος, όμως, ήταν ουσιαστικά πολύ μικρότερη, καθώς η εμφάνιση της βροχής λίγο πριν από το πρώτο μισάωρο κράτησε τα μονοθέσια για πολλή ώρα στα γκαράζ των ομάδων τους, ενώ μόνο στο τέλος είχαμε κάποιους γύρους με τα ενδιάμεσα κυρίως ελαστικά.

Πίσω από τον Πρωταθλητή βρέθηκαν οι Nico Rosberg, Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Daniil Kvyat, Carlos Sainz, Max Verstappen, Fernando Alonso, Nico Hulkenberg και ο 10ος Romain Grosjean. Είναι εύκολο να καταλάβεις ότι οι θέσεις αυτές διαμορφώθηκαν πριν να έχουμε βροχή. Πριν περάσουμε να δούμε τι έγινε στο FP2, να σημειώσουμε ότι ο Marcus Ericsson δεν πήρε μέρος, λόγω προβλήματος στην C34.

Στο ξεκίνημα, ο καιρός δεν ήταν αλλαγμένος σε σχέση με το πρωί. Ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και τα θερμόμετρα έδειχναν 15°C σε αέρα και 22°C στο οδόστρωμα. Οι οδηγοί φρόντισαν να βγουν αμέσως για να ξεκινήσουν χρονομετρημένες προσπάθειες, μεταξύ αυτών ήταν και ο Button, καθώς οι μηχανικοί του έλυσαν τα προβλήματα με το ERS που αντιμετώπισε στο FP1. Το γεγονός ότι όλοι έπιασαν αμέσως δουλειά, δικαιολογείται από τους φόβους για βροχή στην απογευματινή περίοδο.

Η Toro Rosso, δείχνοντας και πάλι δυνατή, δεν άργησε να βρεθεί στο «1-2», ώσπου ο Raikkonen να μπει ανάμεσά τους. Δευτερόλεπτα αργότερα, ήταν η ώρα του Kvyat για την κορυφή, αλλά όλα αυτά έχοντας τη Mercedes απ’ έξω. Τι έγινε μόλις οι Hamilton και Rosberg πάτησαν γκάζι; Εννοείται το «1-2», με τον Πρωταθλητή να είναι 3 δέκατα ταχύτερος αρχικά, και τον Vettel να είναι άλλα 3 δέκατα πίσω από τον Rosberg, στην τρίτη θέση. Ο Hamilton δε σταμάτησε εκεί: είδε ότι μπορούσε να πιέσει ακόμα περισσότερο την W06, έτσι σημείωσε χρόνο στο 1:17.192, 7,5 δέκατα μπροστά από τον team-mate του.

Με τη συμπλήρωση του πρώτου 15λεπτου, είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας στην πίστα. Ο Roberto Merhi έχασε τον έλεγχο της MNR1 στα φρένα της ευθείας μετά από το τούνελ, με αποτέλεσμα χτυπήσει στις μπαριέρες και να διαλύσει το μονοθέσιό του.

Η πράσινη σημαία δεν άργησε να εμφανιστεί, αλλά η βροχή είχε ήδη αρχίσει να πέφτει -με ήπιο ρυθμό-, κάτι που κρατούσε όλα τα μονοθέσια στα pits, στα 25 λεπτά από το ξεκίνημα, μέχρι να βγει λίγο αργότερα ο Maldonado με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Όχι, δεν είχε στεγνώσει τόσο γρήγορα η άσφαλτος, απλώς η Lotus ήθελε να διαπιστώσει τα επίπεδα πρόσφυσης με τα slicks. Φυσικά, ο Βενεζουελάνος μπήκε αμέσως στα pits, αφού τα ελαστικά αυτά μόνο κατάλληλα δεν ήταν.

Ένα τεράστιο κενό μεσολάβησε μέχρι να δούμε ξανά μονοθέσιο εν δράσει. Η αντίστροφή μέτρηση έδειχνε πως μένουν μόλις 10 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα τη στιγμή που οι Alonso, Ricciardo και Kvyat βγήκαν ξανά στην πίστα. Και οι τρεις είχαν τα ενδιάμεσα ελαστικά στα μονοθέσιά τους, όντας προσεκτικοί, διότι ακόμα δεν είχαν πάρει την αίσθηση.

Τρία λεπτά αργότερα, με αργούς ρυθμούς και οι άλλοι οδηγοί εγκατέλειπαν τα pits, με τους χρόνους να είναι κοντά στο 1:40, ενώ ο Rosberg φορούσε τα βρόχινα ελαστικά. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί γυρνούσαν στην πίστα, ωστόσο δε σημειώθηκε κάτι ιδιαίτερο μέχρι να μηδενιστεί το χρονόμετρο.