MONTE-CARLO, MONACO - MAY 21: Daniil Kvyat of Russia and Infiniti Red Bull Racing drives during practice for the Monaco Formula One Grand Prix at Circuit de Monaco on May 21, 2015 in Monte-Carlo, Monaco. (Photo by Dan Istitene/Getty Images)

Μπορεί οι άνθρωποι της Renault να πιστεύουν πως στο Μονακό έκαναν ένα βήμα μπρος τη σωστή κατεύθυνση, όσον αφορά τη λύση των προβλημάτων του κινητήρα τους, όμως η Red Bull δεν θεωρεί πως αυτό είναι αλήθεια. Ο επί κεφαλής λειτουργιών πίστας της Renault, Remi Taffin, δήλωσε πως ο τερματισμός των οδηγών της Red Bull στην τέταρτη και πέμπτη θέση επιβεβαιώνει την καλή δουλειά που κάνουν οι Γάλλοι. Ο Helmut Marko της Red Bull, όμως, τον διέψευσε αμέσως, λέγοντας:

Αυτό που είδαμε (σ.σ. στο GP του Μονακό) ήταν η λύση των προβλημάτων μας με το σασί. Δεν είχε να κάνει με τη Renault.

MONTE-CARLO, MONACO - MAY 24: Infiniti Red Bull Racing Team Principal Christian Horner is seen on the grid before the Monaco Formula One Grand Prix at Circuit de Monaco on May 24, 2015 in Monte-Carlo, Monaco. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Αντίστοιχες δηλώσεις έκανε και ο Cristian Horner, ο οποίος θεωρεί πως η απόδοση του κινητήρα είναι αυτή τη στιγμή το σημαντικότερο μειονέκτημα της Red Bull.

Δυστυχώς, έτσι όπως είναι οι κανόνες, δεν μπορείς να αντικαταστήσεις την απόδοση του κινητήρα με την αεροδυναμική. Είμαστε ομάδα (σ.σ. Red Bull και Renault) κερδίζουμε και χάνουμε μαζί, αλλά όλοι μπορούν να δουν πως το μεγαλύτερό μας πρόβλημα είναι ο κινητήρας.

Ο Horner πρόσθεσε πως η πίεση που ασκεί η Ferrari στη Mercedes είναι θετική, καθώς αυτό αποδεικνύει πως μπορεί να υπάρξει μεγάλη βελτίωση σε μικρό χρονικό διάστημα, ευχόμενος και η Renault να μπορέσει να κάνει το ίδιο.