Fernando Alonso and Jenson Button on track.

Πολλές ελπίδες για τους πρώτους της βαθμούς είχε η McLaren πριν ακόμα και από τις κατατακτήριες. Η διαδρομή στους δρόμους του Monte Carlo μπορεί να κρύψει τις αδυναμίες ενός μονοθεσίου, ωστόσο μπορεί να γίνει και πολύ αυστηρή, καθώς οι κατατακτήριες συνήθως αποδεικνύονται καθοριστικές για τον αγώνα.


Σήμερα, η βρετανική ομάδα δεν τα πήγε καλά, με αποτέλεσμα να οι Fernando Alonso και οι Jenson Button να σημειώσουν τον 15ο και 12ο χρόνο, αντίστοιχα, όμως αύριο θα ξεκινήσουν δύο θέσεις πιο μπροστά, λόγω των ποινών του Romain Grosjean και Carlos Sainz, κάτι που μπορεί να κάνει τη βρετανική ομάδα να πιστεύει ότι θα σπάσει το ρόδι.

Fernando Alonso.

Ο σχεδόν πάντα αισιόδοξος Alonso, που αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά της MP4-30, υποστηρίζει πως θα μπορούσε να βρίσκεται ακόμα και στην 6η θέση του grid αν είχαν ένα απροβλημάτιστο απόγευμα, ενώ τώρα δεν είναι μάλλον απαισιόδοξος για έναν ενδεχόμενο τερματισμό στην 10άδα.

Ήμασταν στην τρίτη κι έκτη θέση το πρωί όταν δεν είχαμε κίνηση μπροστά μας, έτσι, ίσως να είναι υπερβολικά αισιόδοξο, αλλά μπορούσαμε να είχαμε και τα δύο μονοθέσια κοντά στις θέσεις 6, 7 και 8. Κανένας από τους δύο δεν κατάφερε να το κάνει, και την επόμενη φορά θα πρέπει να βελτιώσουμε την απόδοση και την αξιοπιστία, γιατί είμαστε πολύ εύθραυστοι αυτή τη στιγμή.

Δε θέλω ν’ ακουστώ πολύ απαισιόδοξος, αλλά αυτό είναι το Monte Carlo και ο αγώνας τελειώνει το απόγευμα του Σαββάτου. Υπάρχει τρενάκι μονοθεσίων τις Κυριακές και, το να ξεκινάς από την 15η θέση (στην πραγματικότητα είναι 13η θέση), πιθανώς να σημαίνει ότι είναι και η τελική σου θέση, αν δε συμβεί κάτι παράξενο. Αλλά, ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να κερδίσουμε κάποιες εμπειρία, να πάρουμε χιλιόμετρα και να βελτιώσουμε το μονοθέσιο, στην απόδοση και την αξιοπιστία.

Jenson Button.

Με τον team-mate του συμφωνεί και ο Button, όσον αφορά την απόδοση στις κατατακτήριες. Ο Πρωταθλητής του 2009 πιστεύει ότι η κίτρινη σημαία από το λάθος του Nico Rosberg τού στέρησε την είσοδο στην 10άδα, ωστόσο είναι ικανοποιημένος από τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου του και, το γεγονός πως εκκινεί τελικά από την 10η θέση, μπορεί να τον βάλει αύριο στους βαθμούς.

Πολλά μπορούμε να λέμε για το τι θα γινόταν ή τι θα μπορούσε να είχε γίνει, αλλά πιστεύω ότι θα ήμουν στο Q3. Η αίσθηση του μονοθεσίου ήταν πραγματικά καλή, ξέρω ότι δεν έχουμε τον καλύτερο ρυθμό, αλλά είχα πολλή εμπιστοσύνη, κάτι που χρειάζεται, ειδικά στο φρενάρισμα. Είμαι χαρούμενος, γιατί νιώθω ότι το μονοθέσιο βελτιώνεται, αλλά θα έπρεπε να ήμασταν στο Q3.

Στόχος μας, όπως και όλων, είναι να σκοράρουμε βαθμούς σε αυτόν τον αγώνα και θα ήταν ωραίο να το κάνουμε, διότι θα ήταν ένα μικρό βήμα για όσα θέλουμε να πετύχουμε στο μέλλον. Θα μπορούσαμε να διασκεδάσουμε λίγο στο Q3, καθώς υπάρχουν 3 ή 4 μονοθέσια που θα παλεύαμε μαζί τους.