458 Speciale

Είμαι ένας από τους μεγαλύτερους επικριτές των κανονισμών που ισχύουν στη Formula 1 από την περσινή σεζόν, οι οποίοι έχουν περιορίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον ήχο των κινητήρων. Τίποτα δε θυμίζει πια το ουρλιαχτό των ατμοσφαιρικών μοτέρ, καθώς το turbo και οι μόλις 12.000 σ.α.λ. που στροφάρουν οι κινητήρες, έχουν ρίξει πολλές κατηγορίες την αγαπημένη μας μελωδία· για να είμαι ειλικρινής, την έχουν εξαφανίσει.


Η ηχητική μαγεία ενός καλού ατμοσφαιρικού κινητήρα μπορεί να απογειωθεί μ’ ένα σπουδαίο aftermarket σύστημα εξάτμισης, και μάλιστα μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τον ήχο από τους turbo V6 κινητήρες που υπάρχουν στην κορωνίδα -θεωρητικά- του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Ferrari έχει παράδοση στο να παράγει εξαίσιους ήχους και η Frequency Intelligent (γνωστή και ως Fi) από την μακρινή Ταϊβάν είναι μία από τις κορυφαίες στον κόσμο στον τομέα των aftermarket εξατμίσεων.

Για συνδύασε, λοιπόν, τον V8 της Ferrari 458 Speciale και την εξάτμιση από την Fi· τι έχεις; Ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα, ικανό να βρεθεί πάνω από τωρινά μονοθέσια της Formula 1, ενώ κάνει τ’ αφτιά μας να έρθουν σε οργασμό όταν το ιταλικό supercar περνά μέσα από το τούνελ!

Και αν θεωρείς ότι το ρήμα «ξεφτιλίζει» στον τίτλο είναι υπερβολικό, να με συγχωρεί η χάρη σου, αλλά, όταν ένα αυτοκίνητο δρόμου έχει, ακόμα και με aftermarket εξάτμιση, καλύτερο ήχο από τα μονοθέσια της Formula 1, είναι μια τεράστια ξεφτίλα για το άθλημα και τους υπεύθυνους που το διοικούν. Δώσε ένταση και απόλαυσε το video!