Fernando Alonso on track.

Από τις πρώτες χειμερινές δοκιμές, η McLaren-Honda πιθανότατα θα είχε καταλάβει πως το 2015 δεν θα είναι η χρονιά της. Χαμηλή ανταγωνιστικότητα για την MP4-30 και πολλά προβλήματα για τον Honda RA615H Hybrid, έχουν οδηγήσει την ομάδα στην χειρότερη σεζόν της ιστορίας της, μέχρι στιγμής. Μάλιστα, αν συνδυάσει κανείς και τα δυο προηγούμενα πρωταθλήματα, τα οποία ολοκλήρωσε χωρίς νίκη, η ομάδα διανύει το μεγαλύτερο διάστημα χωρίς καρό σημαία από τα μέσα της δεκαετίας του ’90.

Έπειτα από μια ακόμη εγκατάλειψη εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων, ο Fernando Alonso ευχήθηκε να παρουσιαστούν φέτος όσα περισσότερα προβλήματα γίνεται και όχι, ο Ισπανός δεν έχασε τα λογικά του από την εξέλιξη της σεζόν. Έχοντας, όμως, στρέψει την προσοχή του στο 2016 και θέλοντας να κατακτήσει ξανά πρωταθλήματα, προτιμάει να αντιμετωπίσει όλες τις δυσκολίες που μπορούν να εμφανιστούν, σε μια χρονιά δοκιμών.

Όχι, δεν είμαι απογοητευμένος. Θέλω να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Φέτος αυτό δεν είναι δυνατόν, επομένως, όσα περισσότερα προβλήματα παρουσιαστούν φέτος, τόσο το καλύτερο. Θα βεβαιωθούμε ότι αυτά δεν θα συμβούν ξανά τον επόμενο χρόνο, όταν θα έχουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, άρα αυτή είναι μια χρονιά δοκιμών.

Δεν πρόκειται για ένα χειμερινό τεστ, αλλά για δοκιμές ολόκληρου έτους. Ολόκληρο το μυαλό μου, όλη η συγκέντρωσή μου είναι στο 2016, οπότε θα προσπαθήσουμε να περάσουμε το 2015 με τη μέγιστη μάθηση.

Fernando Alonso on track.

Το πόσο ήρεμα προσπαθεί να περάσει τη φετινή χρονιά ο Alonso, φάνηκε κι από τη στάση που κράτησε στην ποινή που δέχθηκε στο Μονακό, για το συμβάν με τον Hulkenberg. Για ένα ατύχημα που ο ίδιος ο Γερμανός χαρακτήρισε αγωνιστικό, ο Fernando αρκέστηκε στο να αποδεχθεί την απόφαση των αγωνοδικών.

Δεν έπρεπε να τιμωρηθώ, αφού στην στροφή 5 είχα την εσωτερική. Το να δίνεις ποινές τυχαία όπως αυτή, είναι περίεργο, αλλά ό,τι έγινε, έγινε.

Η McLaren-Honda ετοιμάζει νέες αναβαθμίσεις για τα μέσα του πρωταθλήματος κι αυτές αναμένεται να παρουσιαστούν είτε στο Αυστριακό Grand Prix ή ακόμα πιθανότερα μετά από αυτό, ώστε να εκμεταλλευτούν οι μηχανικοί και το δεύτερο τεστ εντός της σεζόν.