volkswagen_logo_das_auto

Με μία κίνηση που πραγματικά ξάφνιασε την βιομηχανία αυτοκινήτου, η Volkswagen αποφάσισε να αλλάξει ριζικά την εικόνα της, να επαναπροσδιοριστεί βασιζόμενη στα νέα δεδομένα και να ξανασυστηθεί στον κόσμο.

Άλλαξε τη γραμματοσειρά της! Η διαφορά όπως βλέπεις και στην παρακάτω φωτογραφία, είναι χαοτική.

DB2015AL03498_large.JPG.-e1432673552873

Πέρα από την πλάκα και τον βαρύγδουπο –κωμικό– τίτλο, η Volkswagen αποφάσισε να αλλάξει τη γραμματοσειρά που χρησιμοποιεί πρακτικά στα πάντα. Η προηγούμενη γραμματοσειρά, ονομαζόταν VW Utopia και αντικαθίσταται από την Volkswagen Text ενώ η VW Headline, δίνει τη θέση της στην VW Head. Σύμφωνα με την Γερμανική εταιρία, η νέα γραμματοσειρά είναι “πιο σύγχρονη, λιγότερο γεωμετρική και έχει δυναμικό contrast”. Επίσης, “είναι εμπνευσμένη από το χαρακτηριστικό design των οχημάτων της VW” αν και αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση.

DB2015AL03497_large.JPG.

Η γραμματοσειρά, δημιουργήθηκε από την MetaDesign και όπως αναφέρει ο επικεφαλής marketing της φίρμας, Xavier Chardon, θα εμφανίζεται “μέσα και έξω από τα αυτοκίνητα μας”.