Verstappen-Grosjean

Το περιστατικό που έμμεσα επηρέασε το αποτέλεσμα του Grand Prix του Μονακό σημειώθηκε στον 64ο γύρο και δεν ήταν άλλο από τη σύγκρουση των Max Verstappen και Romain Grosjean. Ο οδηγός της Toro Rosso αρνείται να πάρει κάποια ευθύνη και μάλιστα κατηγόρησε τον Γάλλο, τονίζοντας ότι φρέναρε 10 με 15 μέτρα πιο νωρίς σε σχέση με τον προηγούμενη γύρο, ενώ λέει πως δοκιμάστηκε και στα φρένα από τον αντίπαλό του.


Τον οδηγός της θέλησε να προστατέψει η Lotus, και ο μόνος τρόπος να το κάνει στην πράξη είναι μέσα από τα δεδομένα που πήρε από την E23 του Grosjean. Όπως, λοιπόν, γράφει ο Alan Permane, επί κεφαλής λειτουργιών πίστας για την βρετανική ομάδα, στο Twitter, o Grosjean όχι απλώς πάτησε το αριστερό πεντάλ πιο νωρίς, μα πιο αργά σε σχέση με τον προηγούμενο γύρο.

Ο Grosjean δε φρέναρε πιο νωρίς. Φρέναρε 5 μέτρα αργότερα από τον προηγούμενο γύρο. Η FIA αποδέχθηκε τα δεδομένα, έτσι η ποινή πήγε στον Verstappen και όχι στον Grosjean.

Mika Hakkinen

Τη γνώμη του θέλησε να εκφράσει ο Mika Hakkinen σχετικά με την τιμωρία του 17χρονου. Σύμφωνα με τον δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο Verstappen δεν έκανε κάτι λάθος, εν αντιθέσει με τον Grosjean, ο οποίος άλλαξε γραμμή και ταχύτητα, όπως ισχυρίζεται ο πρώην οδηγός της McLaren.

Ο Grosjean δεν οδήγησε στην ίδια γραμμή ή στην ίδια ταχύτητα που ήταν στους προηγούμενους γύρους. Ο Verstappen έψαχνε μια ευκαιρία για να περάσει και κρατούσε μια ασφαλή απόσταση, αλλά, αν το αυτοκίνητο μπροστά σου αλλάξει ταχύτητα ή γραμμή, είναι πιθανή μια σύγκρουση. Σε κάθε περίπτωση, ο Verstappen δεν έπρεπε να είχε τιμωρηθεί για το περιστατικό. Έχω εμπειρία από παρόμοια περιστατικά, και νομίζω ότι ήταν μια λάθος απόφαση.