Test_Drove_Honda_CRV_facelift_14

Η Honda με τη νέα γενιά του CR-V έχει ως στόχο να συνεχίσει την εμπορική επιτυχία του μοντέλου, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1995. Με τη τέταρτη γενιά του να έχει παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το 2012, η Ιαπωνική εταιρία παρουσίασε σχετικά γρήγορα και δύο χρόνια μετά στα μάτια του Ευρωπαϊκού κοινού το ανανεωμένο μοντέλο. Εκτός από τις καθιερωμένες και μικρής έκτασης αισθητικές αλλαγές, το ενδιαφέρον εστιάζεται στην προσθήκη τετρακίνσησης και στην αύξησή της ιπποδύναμης του 1.600άρης i-DTEC, που πλέον κατακτά τον άτυπο τίτλο του πιο δυνατού πετρελαιοκινητήρα στα 1.600 κ.εκ.


Κατά την πρώτη μας επαφή με το αυτοκίνητο στην πανελλήνια παρουσίαση, μας είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις, τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και κατανάλωσης καυσίμου του κινητήρα, όσο και σε επίπεδο χώρων και πρακτικότητας του αυτοκινήτου. Το Honda CR-V βρίσκει απέναντι του έναν πολύ σκληρό ανταγωνισμό, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσιάζει συνεχόμενη άνοδο στις πωλήσεις (τουλάχιστον στην Ευρώπη), ενώ αριθμεί μοντέλα όπως, το Toyota Rav4, το Ford Kuga, το Nissan X-Trail, το VW Tiguan, το Opel Antara, το Chevrolet Captiva, το Kia Sportage, το Hyundai ix35, το Toyota RAV4 ακόμα και το Fiat Freemont.

Η μέχρι σήμερα πορεία του καταδεικνύει, ότι οι μηχανικοί της Honda έχουν βρει τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης συνταγή, καθώς συνολικά σαν μοντέλο έχει κάνει πωλήσεις άνω των 7,2 εκατ. αυτοκίνητων, ενώ στην Ευρώπη πάνω από 750.000 μονάδες από την ίδια χρονιά, εκ των οποίων οι σχεδόν 50.000 μέσα στο 2014.

Στα συν

  • Ροπή και δύναμη κινητήρα
  • Εξοπλισμός
  • Premium εσωτερικό
  • Οδική Συμπεριφορά
  • Χώρος Αποσκευών
  • Εσωτερικοί χώροι

Στα μείον

  • Ορατότητα προς το πλάι και πίσω
  • Φρένα
  • Λειτουργία οθόνης Honda Connect