Test_Drive_Honda_HR-V_18

Σχεδόν ένα χρόνο μετά την πανευρωπαϊκό ντεμπούτο του νέου Honda HR-V, πραγματοποιήθηκε πριν δύο εβδομάδες η ελληνική παρουσίαση στις εγκαταστάσεις του εισαγωγέα της μάρκας. Έπειτα από την καθιερωμένη προϊοντική και εμπορική παρουσίαση από τα στελέχη της εταιρίας, ακολούθησε μια περιπετειώδη οδήγηση, εξαιτίας των μπλόκων των αγροτών στον ισθμό της Κορίνθου, μέχρι το πανέμορφο Ναύπλιο. Πηγαίνοντας στην πανέμορφη επαρχιακή πόλη, και πρώην πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, οδήγησα το βενζινοκίνητο μοντέλο, και κατά την επιστροφή το πετρελαιοκίνητο. Με την ολοκλήρωση, όμως, της παρουσίασης πήραμε αμέσως το νέο crossover της Honda για την καθιερωμένη εβδομαδιαία και σήμερα θα διαβάσεις την αναλυτική του δοκιμή.

Έχουν περάσει 17 χρόνια από τη στιγμή που η Honda παρουσίασε την πρώτη γενιά του HR-V, ένα μοντέλο όπου πολλοί θα μπορούσαν να πουν ότι ίσως ήταν η πρώτη ενσάρκωση των compact SUV, ή crossover. Επτά χρόνια μετά, το 2006, και με όχι τόσο καλή εμπορική πορεία, καθώς πούλησε 115.000 μονάδες, η ιαπωνική εταιρία σταμάτησε τη παραγωγή του, ίσως γιατί η αγορά δεν ήταν έτοιμη για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Μετά από 7 χρόνια, η Honda παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο το Νοέμβριου του 2013, το Vezel, και έξι μήνες αργότερα το πήγε στην Αμερική, όπου άλλαξε ονομασία, επαναφέροντας το λογότυπο HR-V. Αυτό προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Hirider Revolutionary Vehicle (ψηλό επαναστατικό όχημα) και έπρεπε να περάσει σχεδόν ένας ακόμα χρόνος για να κάνει το ντεμπούτο του στο ευρωπαϊκό κοινό, καθώς το είδαμε για πρώτη φορά από κοντά στην έκθεση της Γενεύης του 2015.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Honda, το νέο HR-V έχει ξεκάθαρο στόχο να αμφισβητήσει την κυριαρχία του Nissan Qashqai, με τον ανταγωνισμό από τα Fiat 500X, Jeep Renegade, Opel Mokka, Suzuki SX4 S-Cross, και Mitsubishi ASX να μην είναι αμελητέος. Θεωρητικά, κρίνοντας την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ενδεχομένως μπορεί να κλέψει και κάποιες πωλήσεις από το premium κομμάτι της πίτας, δηλαδή από τα Audi Q3, BMW X1 και Mercedes-Benz GLA, με την Honda να εκτιμά ότι το 70% των πελατών του νέου HR-V θα είναι πελάτες που θα έρθουν από άλλες μάρκες, και κυρίως ιδιοκτήτες MPV και hatchback της κατηγορίας C.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Κατανάλωση
  • Θέση οδήγησης
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Άνεση/πρακτικότητα
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Τιμή
  • Απουσία τετρακίνησης