Η Honda ανακοίνωσε πως από τον Μάρτιο του 2018 το Civic θα προσφέρεται με τον ανανεωμένο 1.600αρη i-DTEC. Ο κινητήρας θα συνεχίζει να αποδίδει 120 άλογα στις 2.000 σ.α.λ με 300 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ, αλλά θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, εκπέμποντας παράλληλα λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Ο νέος κινητήρας έχει δοκιμαστεί στο νέο κύκλο εκπομπών και κατανάλωσης WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) που θα τεθεί σε ισχύ μέσα στο έτος. Ο κινητήρας πλέον έχει μέση κατανάλωση 3,7-λίτρων/100 χλμ, εκπέμποντας 99 γρ/χλμ CO2, στον κύκλο δοκιμών WLTP. Ο κινητήρας διαθέτει νέα πιστόνια κατασκευασμένα από κράμα χάλυβα χρωμίου-μολυβδαβούχου και ειδική επίστρωση στα τοιχώματα των κυλίνδρων για ομαλότερη κίνηση του πιστονιού μέσα στον κύλινδρο.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προερχόμενο από την Bosch, σύστημα χαμηλής πίεσης EGR, υψηλής απόδοσης turbo και ελαφρύ ατσάλινο στροφαλοφόρο άξονα, με το μπλοκ του κινητήρα να διαθέτει πλέον αυξημένη δομική ακαμψία κάτι που προσφέρει λιγότερους θορύβους και κραδασμούς.

Με τον συγκεκριμένο κινητήρα το Civic κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα. Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Αγγλίας και θα προσφέρεται τόσο στο τετράπορτο όσο και στο πεντάπορτο Civic. Τέλος ο κινητήρας θα συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με ένα 9-τάχυτο αυτόματο (από τα μέσα του 2018 και έπειτα).

  • gv

    το μονο προβλημα του νεου civic ειναι οτι στα λεφτα του υπαρχουν παρα πολλες επιλογες σε suv..
    κατα τα αλλα μπορει να το κραζετε αλλα απο κοντα το αυτοκινητο ειναι απιστευτο εμφανισιακα..
    καλα εμενα μου αρεσε και απο πριν απο τοτε που ειδα τις πρωτες φωτογραφιες αλλα απο κοντα ειναι πραγματικα αλλο πραγμα,πολυ εντυπωσιακο!
    εκτος απο την εντονη παρουσια του,σου βγαζει και αυτη τη ”ποιοτικιλα” που αναδιδει το golf απλα και μονο βλεποντας το να κινειται..

  • gv2962

    Κρίμα να μην βάζουν τον bi-turbo 1.6 , θα ταίριαζε γάντι στη φανταστική καρότσα. Είχα το 4D 1.5 για 6 μέρες και τα 120 άλογα -ακόμα και με τη ροπή του diesel- θα είναι πολύ λίγα για τις δυνατότητες του πλαισίου. Άσε που ο 1.5 είναι μια απόλαυση να τον ακούς μετά τις 4 … 4d blue η επιλογή μου !

    • δεν είναι ακόμα σίγουρο ότι το Civic δεν θα προσφέρεται και με έκδοση 160 ίππων, του i-DTEC, όπως στο CR-V
      τουναντίων είναι αρκετά πιθανό, αλλά όχι ακόμα δεδομένο