Η Honda ανακοίνωσε πως από τον Μάρτιο του 2018 το Civic θα προσφέρεται με τον ανανεωμένο 1.600αρη i-DTEC. Ο κινητήρας θα συνεχίζει να αποδίδει 120 άλογα στις 2.000 σ.α.λ με 300 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ, αλλά θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, εκπέμποντας παράλληλα λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Ο νέος κινητήρας έχει δοκιμαστεί στο νέο κύκλο εκπομπών και κατανάλωσης WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) που θα τεθεί σε ισχύ μέσα στο έτος. Ο κινητήρας πλέον έχει μέση κατανάλωση 3,7-λίτρων/100 χλμ, εκπέμποντας 99 γρ/χλμ CO2, στον κύκλο δοκιμών WLTP. Ο κινητήρας διαθέτει νέα πιστόνια κατασκευασμένα από κράμα χάλυβα χρωμίου-μολυβδαβούχου και ειδική επίστρωση στα τοιχώματα των κυλίνδρων για ομαλότερη κίνηση του πιστονιού μέσα στον κύλινδρο.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, προερχόμενο από την Bosch, σύστημα χαμηλής πίεσης EGR, υψηλής απόδοσης turbo και ελαφρύ ατσάλινο στροφαλοφόρο άξονα, με το μπλοκ του κινητήρα να διαθέτει πλέον αυξημένη δομική ακαμψία κάτι που προσφέρει λιγότερους θορύβους και κραδασμούς.

Με τον συγκεκριμένο κινητήρα το Civic κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα. Η κατασκευή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στο Swindon της Αγγλίας και θα προσφέρεται τόσο στο τετράπορτο όσο και στο πεντάπορτο Civic. Τέλος ο κινητήρας θα συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με ένα 9-τάχυτο αυτόματο (από τα μέσα του 2018 και έπειτα).