[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_23

Πραγματοποιήθηκε τις δυο προηγούμενες μέρες στις Βρυξέλλες, έδρα της Toyota Ευρώπης, η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ανανεωμένου Toyota Auris, με κύριο χαρακτηριστικό την προσθήκη του ολοκαίνουριου 1,2 turbo βενζινοκινητήρα.

H Toyota παρουσίασε επίσημα το ανανεωμένο Auris την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου, και έκανε το στατικό του ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου. Το αυτοκίνητο έχει αρκετά καλή πορεία στην Ευρώπη με τους ανταγωνιστές στο C-segment, δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία με 15% συνολικό μερίδιο αγοράς και περίπου 2,5 εκατ. οχήματα, να είναι πάρα πολλοί και δυνατοί. Επίσης, με το μισό σχεδόν εκατομμύριο των Auris δεύτερης γενιάς που έχουν κυκλοφορήσει τα 3 τελευταία έτη, καταλαμβάνει το 5,9% της πίτας (από 3,8% το 2012), και έχει συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά για 4η συνεχόμενη χρονιά, με την Toyota να πουλά το 2014 σχεδόν 888.000 αυτοκίνητα, έχοντα μερίδιο 4,8%.

Όπως προείπα, η ιαπωνική εταιρία ακολουθεί την τάση του downsizing και μπαίνει στον χορό των μικρών turbo κινητήρων, προσφέροντας μία πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης, diesel και υβριδικών, μία ανανεωμένη στρατηγική εκδόσεων και εξοπλισμού, καθώς και νέα συστήματα ασφαλείας.

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Άνεση και στιβαρό πάτημα στην άσφαλτο
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Εξοπλισμός ασφαλείας
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Ηχομόνωση

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Χώροι πίσω
  • Σχεδιασμός πίσω μέρους

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_01

Με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου πριν 3 χρόνια, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την κλασική ανανέωση στο μέσο του κύκλου ζωής του. Οι αλλαγές είναι αρκετά περιορισμένες και εντοπίζονται στα ανασχεδιασμένα εμπρός και πίσω τμήματα, που προσδίδουν στο Auris μια πιο σοφιστικέ παρουσία στο δρόμο. Εμπρός, και αντίθετα με ότι έγινε στο facelift του Yaris, δεν υιοθετήθηκε η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας με το μεγάλο Χ στη μάσκα, αλλά τροποποιεί το σχεδιαστικό στυλ Under Priority της μάσκας με τα λεπτά φωτιστικά σώματα Keen Look.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_06

Έτσι, έχουμε έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, νέα λεπτότερα φωτιστικά σώματα που εφοδιάζονται και με LED τεχνολογία, ενώ τα φώτα ημέρας είναι επίσης LED. Πιο διακριτό είναι και το λογότυπο της εταιρίας, το οποίο πλαισιώνεται με χρωμιωμένα “φτερά”, τα οποία καταλήγουν στα φωτιστικά σώματα και προσδίδουν μια φαρδύτερη εικόνα.

Στη συνέχεια και στο προφίλ του αυτοκινήτου υπάρχουν επίπεδες επιφάνειες, με πολύ μικρές ακμές στα φτερά, ώστε να τονιστούν, ενώ πίσω οι αλλαγές εντοπίζονται στο κάτω μέρος, που είναι νέο, αλλά δυστυχώς δεν βελτιώνουν το οπτικό αποτέλεσμα, καθώς συνεχίζω να θεωρώ ότι όλες οι αναλογίες αλλά και τα κοψίματα είναι αταίριαστα. Τα αρκετά μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν πλέον χαρακτηριστικά τρισδιάστατα γραφικά, με τις έντονες και χωρίς συνέχεια κυρτές και κοίλες επιφάνειες του πίσω μέρους να μπερδεύουν το μάτι. Το σχεδόν κάθετο τελείωμα της πίσω πόρτας με το μικρό τζάμι δημιουργούν ένα αμφιβόλου αισθητικής τελείωμα που ξενίζει όσες φορές και αν το προσέξει κάποιος, αλλά όπως και να έχει, αυτό είναι μια προσωπική εκτίμηση και το κοινό στο οποίο απευθύνεται ίσως αναζητεί ένα πιο συντηρητικό σχέδιο, ή μπορεί να το θεωρεί αρκετά όμορφο, ή να μην τον ενδιαφέρει καθόλου το σχέδιο του αυτοκινήτου.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_10

Πάντως, το αποτέλεσμα είναι σύγχρονο και μοντέρνο, με τον αεροδυναμικό συντελεστή Cd να κυμαίνεται από 0,28 μέχρι 0,30 ανάλογα τον κινητήρα και την έκδοση αμαξώματος (hatchback ή touring sport). Αντίστοιχα και το βάρος του κυμαίνεται από 1.150 μέχρι 1.435 κιλά, ενώ από θέμα διαστάσεων, το μήκος του είναι στα 4.330 χλστ., το πλάτος στα 1.760 χλστ. και το ύψος 1.475 χλστ. και το μεταξόνιο του είναι ακριβώς 2,6 μέτρα.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_07

Από θέμα ασφάλειας, το Auris έχει κατακτήσει 5-αστέρια στις δοκιμές σύγκρουσης του EuroNCAP , με το μοντέλο του 2015 να ανεβάζει τον πήχη στην ενεργητική ασφάλεια και την υποστήριξη οδηγού με πακέτο Toyota Safety Sense, που είναι στάνταρ από την έκδοση Active και πάνω.

Αυτό επεξεργάζεται πληροφορίες που παρέχει μία συμπαγής μονάδα τοποθετημένη στην οροφή, όπου συνδυάζεται με ένα σύστημα λέιζερ και μία κάμερα, προσφέροντας στους πελάτες τις λειτουργίες Pre-Collision System, Lane Departure Alert, Auto High Beam και Road Sign Assist, με τη κατάσταση και τις πληροφορίες προειδοποίησης να εμφανίζονται στον οδηγό μέσω της οθόνης ανάμεσα στο πίνακα οργάνων.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_08

Την λειτουργία του συστήματος την δοκιμάσαμε τόσο στον δρόμο, όσο και στη πίστα του κέντρο δοκιμών της Toyota Ευρώπης, που βρίσκεται στο εργοστάσιο της Zaventem, όπου έχει και τις εγκαταστάσεις το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, αφήνοντας μας καλές εντυπώσεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_17

Η γκάμα των κινητήρων του μοντέλου είναι πιο πλούσια από ποτέ, καθώς περιλαμβάνει συνολικά έξι μηχανικά σύνολα. Τα 3 είναι βενζινοκίνητα, τα 2 πετρελαιοκινήτα, ενώ τέλος υπάρχει και το υβριδικό σύνολο. Όλοι οι κινητήρες της γκάμας πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6, με την Toyota να συμβαδίζει στις απαιτήσεις για περαιτέρω μειώσεις στην κατανάλωση καυσίμου, τις εκπομπές ρύπων και το κόστος ιδιοκτησίας.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.2 άμεσου ψεκασμού πλαισιώνει τους υπάρχοντες βενζινοκινητήρες 1.33-λίτρων Dual VVT-i και 1.6-λίτρων Valvematic, με 99 και 132 άλογα στις 6.000 και 6.400 σ.α.λ. αντίστοιχα, με τη ροπή τους να είναι 128 Nm στις 3.800 σ.α.λ. για τον πρώτο και 160 Nm στις 4.000 σ.α.λ. για τον δεύτερο. Από την άλλη, ο 2.0-λιτρος turbodiesel έχει αντικατασταθεί από ένα νέο 1.6 D-4D κινητήρα με 112 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. και 270 Nm ροπή στις 1.750 σ.α.λ., ο οποίος όμως δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα.

Έτσι, το ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά επικεντρώνεται στον ήδη υπάρχον 1.4 D-4D, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 6. Συνεχίζει να αποδίδει 90 άλογα στις 3.800 σ.α.λ., με τη ροπή του να είναι 205 Nm, όντας διαθέσιμη από τις 1.400 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι εμφανίζεται κατά 400 σ.α.λ. χαμηλότερα, καθώς έχει αυξηθεί η πίεση του turbo στις χαμηλότερες σ.α.λ. Αυτός, έχει υποστεί εκτενή αναβάθμιση για βελτίωση των επιδόσεων και των εκπομπών ρύπων, καθώς διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή που μειώνει την τριβή στον άξονα της τουρμπίνας κατά 20%, και βελτιώνει την απόδοση για την παραγωγή υψηλότερης πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές. Ακόμα, διαθέτει νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγαλύτερη αντλία παροχής και υψηλότερες πιέσεις ψεκασμού στα 180 bar, ενώ ένας καταλύτης NOx Storage Reduction (NSR) έχει ενσωματωθεί στο σύστημα εξαγωγής, που μειώνει κατά 55% τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου. Τα νέα έμβολα φέρουν επίστρωση Diamond-like Carbon (DLC) που μειώνει τις τριβές και κατ’ επέκταση την κατανάλωση, που μαζί με το νέο σχεδιασμό τους, με υποδοχές στις κεφαλές καύσης, βελτιώνει την οικονομία καυσίμου κατά 3,4%.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_02

Κατά την παρουσίαση του μοντέλου, είχαμε στη διάθεση μας το υβριδικό σύνολο, το οποίο όμως δεν έχει αλλάξει καθόλου σε σχέση με τη δοκιμή που είχαμε κάνει, και έτσι επικεντρωθήκαμε στον νέο 4-κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.197 κ.εκ. Είναι 16-βάλβιδος, διαθέτει υπερσυμπιεστή, άμεσο ψεκασμό, υγρόψυκτο intercooler, προσφέροντας το επίπεδο επιδόσεων ενός κινητήρα 1.6-λίτρων, αλλά με κατανάλωση και εκπομπές CO2 αισθητά μικρότερες.

Η ελαφριά, πολύ συμπαγής μονάδα υιοθετεί πολυάριθμες προηγμένες τεχνολογίες, βελτιωμένο Dual Variable Valve Timing-intelligent Wide (VVT-iW(2)), κυλινδροκεφαλή με αυλούς υψηλού στροβιλισμού, ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, ένα ελαφρού βάρους σύστημα κίνησης βαλβίδων, μεταβλητού ελέγχου σύστημα ψεκασμού λαδιού, με πολλαπλή και αυλούς εισαγωγής από ρητίνη. Στο turbo, ο άμεσος ψεκασμός που επιτρέπει πολλαπλές εγχύσεις και το νέο VVT-iW συνεργάζονται, ώστε να επιτυγχάνεται υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές, καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπή από 1.500 έως 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο είναι ίδιο με αυτό που τοποθετείται στον 1.600άρη, αλλά οι σχέσεις του έχουν διαφορετική κλιμάκωση, κάνοντας το Auris να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 10,1 δευτ., με τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.

Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ, με τις εκπομπές CO2 στα 109 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι πληρώνει τέλη €98,1. Το κιβώτιο Multidrive S μειώνει περαιτέρω τις τιμές κατανάλωσης και ρύπων, στα 4,6 λίτρα/100 χλμ. και 106 γρ./χλμ αντίστοιχα. Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε κινητήρα μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Auris_33
Στην καμπίνα του ανανεωμένου Auris, η συνολική ποιότητα έχει αυξηθεί σημαντικά. Ταυτόχρονα το ανασχεδιασμένο ταμπλό μειώνει την οπτική μάζα της σχεδίασης του, με τα υλικά και τις επενδύσεις να έχουν εξαιρετική ποιότητα και αφή, ενώ υπάρχει μία νέα μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό 7 ιντσών, που ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης και όλες τις παραμέτρους του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Auris_32

Ο πίνακας οργάνων υιοθετεί μία ισχυρότερη σχεδίαση, με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο να έχουν νέο “σωληνωτό” σχεδιασμό και να τοποθετούνται αριστερά και δεξιά της νέας έγχρωμης οθόνης TFT πολλαπλών πληροφοριών 4.2″ (στάνταρ από τη μεσαία έκδοση και στάνταρ στο Hybrid).

Τα εξαιρετικής ποιότητας υλικά είναι ακόμα πιο βελτιωμένα, χαρίζοντας μια premium εικόνα. Το τιμόνι είναι επενδυμένο με απαλό δέρμα Nappa κορυφαίας ποιότητας με μονή ραφή τύπου baseball, η πάνω επιφάνεια του ταμπλό και οι πλευρικές επιφάνειες της επένδυσης των πορτών, έχουν μαλακό σαγρέ φινίρισμα και οι εσωτερικές κολόνες είναι επενδυμένες με ύφασμα, και μόνο στο σημείο του λεβιέ των ταχυτήτων έχει χρησιμοποιηθεί σκληρό πλαστικό, το οποίο όμως είναι “χοντρό” και δεν έχει κούφια αίσθηση. Τέλος, το δέσιμο είναι εξαιρετικά στιβαρό, αντιδρώντας σαν ένα σώμα, με παντελή απουσία τριγμών.

Auris_37

Πολυάριθμα επιμέρους στοιχεία, όπως οι αεραγωγοί, οι λαβές θυρών και το πλαίσιο του λεβιέ ταχυτήτων έχουν ανασχεδιαστεί με κριτήριο μία ζωηρότερη, πιο ποιοτική εμφάνιση. Το σχήμα, το υλικό της βαφής και το χρωμιωμένο φινίρισμα των ένθετων είναι σε πλήρη αρμονία, ενώ τα νέα σχέδια ταπετσαριών των καθισμάτων ολοκληρώνουν την αίσθηση προηγμένης, ανώτερης ποιότητας που αποπνέει η καμπίνα.

Auris_38

Ο χώρος των αποσκευών δεν έχει αλλάξει και αγγίζει τα 360 λίτρα και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος. Ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι ικανοποιητικός, χωρίς όμως να μπορώ να τον χαρακτηρίσω πλούσιο, αν και δε θα αντιμετωπίσουν κάποιο εμπόδιο για τα κεφάλια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Auris_06

Η Toyota με την παρουσίαση του ανανεωμένου Auris αλλάζει αρκετά και τον χάρτη των εκδόσεων εξοπλισμού του, ενώ πρόσθεσε δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις, το Dark Blue Mica και το Blue Metallic.

Η υβριδική έκδοση του μοντέλου, που στην Ευρώπη αποτελεί το 50% των πωλήσεων (64% στο Touring Sports) και στην Ελλάδα το 25%, θα διατίθεται σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού, κάνοντας το πιο οικονομικά προσιτό. Έτσι, υπάρχουν οι εκδόσεις Live, Active, Style και Lounge με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:

Για τον βενζινοκινητήρα 1,33-λίτρων η Live ξεκινά από €16.600 και στην Active από €18.440, που μετά το όφελος της απόσυρσης €960 και το προωθητικό πρόγραμμα που ισχύει για το λανσάρισμα του μοντέλου στα €300, αυτές πέφτουν στα €15.340 και €17.180 αντίστοιχα.

Για τον turbo βενζινοκινητήρα 1.2-λίτρων, η βασική έκδοση είναι η Active και κοστίζει από €19.100, η Style από €20.380 και η Lounge από €21.680, που μετά το όφελος απόσυρσης και το προωθητικό πρόγραμμα πέφτουν στα €17.840, €19.120 και €20.420.

Για τον 1.4-λίτρων D4-D πετρελαιοκινητήρα η βασική έκδοση Live κοστίζει από €19.420, η Active από €20.960 και η ακριβή Lounge από €22.990, που μετά το όφελος απόσυρσης και το προωθητικό πρόγραμμα πέφτουν στα €18.1600, €19.700 και €21.730.

Τέλος, το υβριδικό σύνολο είναι διαθέσιμο και στα τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού,και μετά το όφελος απόσυρσης και το προωθητικό πρόγραμμμα, η Live κοστίζει από €20.130, την Active από €21.615, την Style από €22.315 και την Lounge από €23.700.

Το Auris, όπως και το ανανεωμένο Avensis, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota στο Burnaston, της Αγγλίας με την διαθεσιμότητα στην Ελλάδα να είναι άμεση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_27

Το πρόγραμμα της παρουσίασης του μοντέλου ήταν σχετικά σφιχτό καθώς συνολικά καθίσαμε λιγότερο από 21 ώρες στην Βέλγικη πρωτεύουσα. Παρόλα αυτά είχαμε την ευκαιρία να γράψουμε περίπου 190 συνολικά χλμ., εκ των οποίων τα 60 με το υβριδικό μοντέλο.

Ένα από τα μεγάλα προτερήματα του ανανεωμένου Auris είναι ότι ακόμα και ο νέος 1.2-λίτρων βενζινοκινητήρας, συνδυάζεται με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με διπλά ψαλίδια στον πίσω άξονα, αφήνοντας τον ημιάκαμπτο άξονα μόνο στις εκδόσεις κινητήρων 1.33 βενζίνης και 1.4 πετρελαίου.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_26

Σύμφωνα με τους Fabio Capano και Toshio Kanei, υπεύθυνους της εταιρίας που μας έκαναν την προϊοντική ενημέρωση, η κατεύθυνση της Toyota για το μοντέλο ήταν στο να χαρίσουν την αίσθηση της οδικής εμπειρίας του υβριδικού σε όλη τη γκάμα του Auris. Και ακριβώς αυτή ήταν η αίσθηση μου από τα πρώτα κιόλας μέτρα που οδήγησα το αυτοκίνητο με το 1.200άρη κινητήρα.

Οι αλλαγές που πραγματοποίησε η εταιρία ήταν να ωφεληθεί ο οδηγός από τις περαιτέρω αναβαθμίσεις στα συστήματα ανάρτησης και διεύθυνσης που έχουν σχεδιαστεί για βελτίωση της οδηγικής άνεσης και της οδικής συμπεριφοράς. Εξαρτήματα της εμπρός ανάρτησης των γονάτων MacPherson έχουν βελτιωθεί, μεταξύ των οποίων η σχεδίαση των ελατηρίων, των αμορτισέρ, της πάνω μόνωσης, των σαϊλεντμπλόκ τερματισμού ανάρτησης και της αντιστρεπτικής δοκού. Η απόσβεση των αναρτήσεων στο μέτριας ποιότητας οδικό δίκτυο που οδηγήσαμε ήταν υποδειγματική, παρά τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά διαστάσεων 225/45 και τις ζάντες των 17 ιντσών.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_20

Ακόμα, με το που έκλεισα τη πόρτα και οδήγησα στα περίχωρα των Βρυξελλών κατάλαβα αμέσως την αισθητά πιο αθόρυβη καμπίνα του μοντέλου, καθώς πάρθηκαν αρκετά μέτρα για την μείωση της μετάδοσης θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH) στην καμπίνα. Η ηχομόνωση έχει βελτιωθεί με την υιοθέτηση πρόσθετων ηχοαπορροφητικών υλικών στην υποδοχή του σιλανσιέ, στο ταμπλό οργάνων και στο τούνελ μετάδοσης, ενώ μια ηχομονωμένη υποδοχή στο τούνελ έχει επίσης προστεθεί για ελαχιστοποίηση των θορύβων από τη μετάδοση. Ακόμα, πρόσθετες τσιμούχες στο εμπρός φτερό, στην εσωτερική μόνωση του ταμπλό και στην περιοχή των θυρών μειώνει τη μετάδοση θορύβων από τον κινητήρα, το δρόμο και τον αέρα στην καμπίνα.

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_13

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω έχει βελτιώσει την απόσβεση των κλίσεων του αμαξώματος, έχει ελαχιστοποιήσει τις τριβές και κατ’επέκταση την κατανάλωση, ενώ έχει αυξηθεί δραστικά η σταθερότητα του Auris στον ανοιχτό δρόμο. Επιπλέον, η χαρτογράφηση του ηλεκτρικού τιμονιού (EPS) έχει ρυθμιστεί ώστε το σύστημα διεύθυνσης να βαραίνει όσο η ταχύτητα του οχήματος αυξάνεται, προσφέροντας βελτιωμένη πληροφόρηση (feedback) σε ταχύτητες πάνω από 60-80 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας έχει εξαιρετικά γραμμική λειτουργία, με μόνο ένα ελαφρύ σκαλοπάτι να εμφανίζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ.

Auris_30

Παρόλα αυτά, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο καθώς ενδείκνυται να τον λειτουργείς με απαλές κινήσεις στο πεντάλ του γκαζιού. Η κατανάλωση του ήταν σχετικά τσιμπημένη και έφτασε κοντά στα 8 λίτρα/100 χλμ., αν και μπορώ να πω ότι το οδήγησα αρκετά πιεσμένα για να διακρίνω τα χαρίσματα του, ενώ μπλέξαμε σε αρκετή κίνηση στο κέντρο της πόλης, με την ζέστη στις Βρυξέλλες να φτάνει σε παράδοξα επίπεδα καθώς ακούμπησε τους 30 βαθμούς, με το σύστημα κλιματισμού να λειτουργεί σε υπερωρίες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εν κατακλείδι” ]

Test_Drive_Toyota_Auris_facelift_03

Το ανανεωμένο Auris βελτιώθηκε στα σημεία και με τις αλλαγές που έγιναν στην ανάρτηση και στην ηχομόνωση του μοντέλου, το καθιστούν ίσως το πιο ήσυχο και απομονωμένο από το εξωτερικό περιβάλλον μοντέλο. Ο νέος turbo 1.200αρης βενζινοκινητήρας προσθέτει άλλη μια πολύ καλή επιλογή στην πλούσια γκάμα του, με την λειτουργία του να είναι εντυπωσιακά ομαλή, δημιουργώντας τελείως stress-free καταστάσεις. Μπορεί αισθητικά να μην είναι ότι καλύτερο, αλλά οι πωλήσεις του στην Ελληνική αγορά, που το κατατάσσουν στην δεύτερη θέση, αποδεικνύουν ότι το σύνολο είναι εξαιρετικό και πλήρως ικανοποιητικό. Ο εξοπλισμός του είναι εξαιρετικά πλούσιος, με το Toyota Safety Sense να του χαρίζει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς δεν αποτελεί βασικό στοιχείο του εξοπλισμού του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]