03-lexus-lf-c2-concept-la-1

Για την Infiniti και την Lexus, ένας τρόπος για να “κλέψουν” πωλήσεις από καταξιωμένες εταιρίες στην κατηγορία των αυτοκινήτων πολυτελείας, είναι να διαφοροποιούνται σχεδιαστικά. Γι’ αυτό, και οι δύο μάρκες, έχουν σκοπό να παρουσιάσουν προκλητικά σχέδια:

Πρέπει να σκεφτούμε πως θα τοποθετηθεί η Lexus απέναντι στους 3 Γερμανούς. […] Οι νέες τεχνολογίες είναι σημαντικές αλλά ακόμα σημαντικότερο είναι το design. Κάτι που είναι πρωτότυπο και μοναδικό και έχει χαρακτήρα. Κάτι που δίνει έναν raison d’etre για την Lexus.

Δήλωσε ο Επικεφαλής Σχεδιασμού της Toyota και της Lexus, Tokuo Fukuichi. Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος κινήθηκε και ο Executive Design Director της Infiniti, Alfonso Albaisa:

Ο κόσμος θα αγοράσει Infiniti όχι επειδή έχουμε pedigree αλλά επειδή είμαστε περιπετειώδεις και παίρνουμε ρίσκα.

Μου αρέσει η λογική “αυτοί είμαστε και σε όποιον αρέσουμε” γιατί μας δίνει ξεχωριστά και ιδιαίτερα αυτοκίνητα. Μπορεί να μην μου αρέσουν πάντα τα αυτοκίνητα, αλλά σέβομαι και εκτιμώ τη νοοτροπία.