Nico Rosberg

Νικητής της πρώτης και επεισοδιακής περιόδου ελεύθερων δοκιμών ενόψει του GP Αυστρίας που τελείωσε πριν από λίγο, ήταν ο οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg. Στην δεύτερη θέση, βρέθηκε ο έτερος οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, ενώ στην τρίτη θέση ήταν ο Kimi Raikkonen. Ο καιρός στην Αυστριακή πίστα ήταν συννεφιασμένος με τις πιθανότητες για βροχή να είναι κοντά στο 20%. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 16 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα τους 25.

Πριν ακόμα ξεκινήσει η πρώτη περίοδος έγινε γνωστό από δύο ομάδες, ότι οι οδηγοί τους θα έχουν ποινές στο grid της Κυριακής. Οι ομάδες αυτές ήταν η Red Bull και η McLaren, με τους τέσσερις οδηγούς και των δύο ομάδων να φορούν στα μονοθέσια τους τον 5ο κινητήρα. Επίσης, η ομάδα της McLaren για το GP της Αυστρίας, έφερε νέα εμπρός πτέρυγα με μικρότερη μύτη, όπως και νέα πίσω αεροτομή. Η Βρετανική εταιρεία, επέλεξε να τα τοποθετήσει μόνο στο μονοθέσιο του Fernando Alonso και όχι σε αυτό του Jenson Button, διότι ο Βρετανός είχε λάβει πρώτος το προηγούμενο αναβαθμισμένο πακέτο στην πίστα της Κίνας. Επίσης νέο αναβαθμισμένο κινητήρα για το Αυστριακό GP θα έχει και ο Sergio Perez.

11536514_906532766059880_3788562102334806150_o

Η περίοδος ξεκίνησε με τις ομάδες να βγαίνουν όλες για το καθιερωμένο αναγνωριστικό τους γύρο. Πρώτος στην πίστα βγήκε ο Danil Kvyat, φορώντας τον νέο κινητήρα της Renault, ενώ πίσω από τον Ρώσο πιλότο βρισκόταν ο Sebastian Vettel. Να υπενθυμίσω ότι η πίστα που διεξάγεται το Αυστριακό GP, είναι η μικρότερη σε απόσταση πίστα του πρωταθλήματος. Ο καλύτερος περσινός χρόνος στο FP1 ήταν αυτός του Nico Rosberg με το 1.11.295.

Έχοντας περάσει μόνο 8 λεπτά από την έναρξη της περιόδου, ο Fernando Alonso σε team radio με την ομάδα του, υποστήριξε ότι έχασε την δύναμη του κινητήρα της Honda. Μικρές εξόδους από την πίστα είχαν οι Perez και Maldonado που όμως δεν τους στοίχησαν.

Ο Sebastian Vettel φαίνεται ότι αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με τον κινητήρα του 25 λεπτά μετά το πράσινο φως της έναρξης της περιόδου. Σταμάτησε το μονοθέσιο του άκρη της πίστα, με τα εμπρός φρένα του μονοθεσίου του να βγάζουν καπνούς. Εναντιθέση με τον Γερμανό της Ferrari, ο Nico Rosberg, γράφει το 1.10.401, όντας ήδη 0,8 του δευτ. ήδη ταχύτερος από πέρσι και ανεβαίνει στην κορυφή των χρόνων.

Προβλήματα με το μονοθέσια τους για διάφορους λόγους είχαν οι Sainz, Verstappen και Button. Οι δύο οδηγοί της ομάδας της Toro Rosso, έκαναν παράπονα συνέχεια για την δυσκολία οδήγησης του μονοθεσίου τους. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren, είχε πρόβλημα με την θερμοκρασία των ελαστικών και τις πολλές αναπηδήσεις του μονοθεσίου, κάτι που έκανε την ομάδα του να τον καλέσει και πάλι στα pit.

1782424_1011490425542583_7740998956771615666_o

Στην περίοδο έπαιρνε μέρος και ο Palmer για λογαριασμό της Lotus, o οποίος ήταν στην 9η θέση, περίπου 0,150 του δευτ. ταχύτερος του Pastor Maldonado. Περίπου μία ώρα κράτησε εκτός το πρόβλημα στο κινητήρα τον Fernando Alonso, ο οποίος είχε μπει και πάλι στο μονοθέσιο του έτοιμος να βγει στην πίστα. Κάτι που όμως τελικά δεν συνέβη. Η ομάδα με τους λιγότερους γύρους ήταν η Ferrari, καθώς ο Kimi Raikkonen είχε κάνει μόλις 9 και ο Vettel 4, σύνολο δηλαδή 13.

Έχοντας μπει στο τελευταίο 20λεπτο, πολλοί οδηγοί είχαν πρόβλημα στην πρώτη και στην τελευταία στροφή της πίστας έχοντας αρκετές εξόδους. Εξαιτίας όμως του πλάτους της πίστα δεν είχαμε κάποιο περιστατικό. Τελικά 15 λεπτά πριν το τέλος, βγήκε και πάλι στην πίστα για να έναν αναγνωριστικό γύρο ο Fernando Alonso, μπαίνοντας πάλι στα pit, δοκιμάζοντας όλα τα συστήματα και βγαίνοντας πάλι στην πίστα για να κάνει όσους περισσότερους γύρους μπορούσε.

Η κατάταξη δεν άλλαξε μέχρι το και το τέλος της περιόδου με τους Rosberg, Hamilton, Raikkonen, Bottas, Nasr, Kvyat, Ricciardo, Verstappen, Massa και Perez να κλείνουν την δεκάδα. Το FP2 ξεκινά στις 15:00 ώρα Ελλάδος.