Test-Drive-Citroen-C4-Cactus-05

Είτε σου αρέσει σχεδιαστικά, είτε όχι, η εμπορική πορεία του Citroen C4 Cactus κρίνεται ως επιτυχημένη σύμφωνα με τους στόχους που είχε θέσει η εταιρία. Με στόχο για τον πρώτο χρόνο τις 70.000 μονάδες, η Citroen κατάφερε να πωλήσει τελικά 74.000 και αποφάσισε να αυξήσει για άλλη μία φορά την παραγωγή και να το κάνει διαθέσιμο σε επιπλέον αγορές.

Είμαστε πιο μπροστά απ’ ότι πιστεύαμε ότι θα είμαστε και αυξάνουμε την παραγωγή.

Δήλωσε η CEO της Citroen, Linda Jackson. Η παραγωγή δεν θα αυξηθεί σημαντικά -10.000 μονάδες “μόλις”- αλλά όπως ανέφερε η Jackson, η επιτυχία του μοντέλου που αρχικά προοριζόταν μόνο για την Ευρώπη, ανάγκασε τη Citroen να το λανσάρει στην Αυστραλία, τη Ν. Αφρική και πιθανώς, τη Ν.Α. Ασία. Να σημειωθεί δε, ότι κατά τον Απρίλιο, η Γαλλική εταιρία κατάφερε να πουλήσει 28.336 C4 Cactus, με αποτέλεσμα το “ιδιαίτερο” όχημα να είναι αυτό Νο3 στη λίστα των πωλήσεων μοντέλων Citroen, πίσω από το C3 και το C4 Picasso. “Όταν το βλέπει ο κόσμος, είτε τους αρέσει, είτε δεν τους αρέσει. Προτιμώ αυτή την αντίδραση από το να είναι μονίμως No4 στη λίστα του κόσμου”, δήλωσε χαρακτηριστικά η Jackson. Να θυμίσουμε ότι το Citroën C4 Cactus είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά σε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και Diesel με τιμές που ξεκινούν από τις 13.940 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης), ενώ μπορείς να διαβάσεις εδώ την αναλυτική δοκιμή μας.