GP GRAN BRETAGNA F1/2015


Βάσει της γνωστής ανταγωνιστικότητας της Mercedes, το καλύτερο αποτέλεσμα που θα μπορούσε να πάρει η Ferrari στο Silverstone ήταν η τρίτη θέση. Πράγματι, αυτό συνέβη, αλλά όχι λόγω της καθαρής ταχύτητας που είχε η SF15-T. Η Williams ήταν πολύ μπροστά από την ιταλική ομάδα στη -στεγνή- βρετανική πίστα, μια εικόνα που δεν αρέσει στους ανθρώπους του Maranello και στους οπαδούς.

Αν και η νίκη ήρθε με εμφατικό τρόπο στο δεύτερο Grand Prix, η Scuderia ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι το μονοθέσιό της δεν έχει αδυναμίες. Αυτές γίνονται ευδιάκριτες, ενώ ο ρυθμός εξέλιξης δεν είναι σίγουρα ο καλύτερος δυνατός. Μόλις ένας αγώνας μένει για την καλοκαιρινή διακοπή, και πλέον οι τεχνικοί στο εργοστάσιο ασχολούνται περισσότερο με τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τον Maurizio Arrivabene.

Αν κοιτάξετε την Βαρκελώνη, ήταν λίγο-πολύ ίδια ιστορία. Δεν βρίσκω δικαιολογίες, καθώς αυτό είναι κάτι που είπα και στην Αυστρία, ότι θα έχουμε πίστες που θα μας ταιριάζουν και κάποιες άλλες όχι. Η πραγματικότητα είναι ότι θα ήθελα οι μηχανικοί να είναι επικεντρωμένοι στην αδύναμη πλευρά, αντί να κοιτούν τα πλεονεκτήματα.

GP BAHRAIN F1/2015

Ο Ιταλός τονίζει ακόμα πως είναι καλύτερο να υπάρχουν περισσότερες μικρές αναβαθμίσεις σε κάθε πίστα, παρά να γίνεται δουλειά για ένα μεγάλο πακέτο, το οποίο θα κάνει αρκετές εβδομάδες να ενσωματωθεί στο μονοθέσιο και τελικά μπορεί να μην αποδώσει τ’ αναμενόμενα. Επομένως, αυτή θα είναι η τακτική της Ferrari όσον αφορά τον σκληρό αγώνα της βελτίωσης εντός της σεζόν.

Έχουμε μια φυσιολογική ανάπτυξη στο μονοθέσιο. Όπως έχω πει πάρα πολλές φορές, η εξέλιξη θα κρατήσει όλη τη σεζόν. Δεν είναι κάτι που θα μπει συνολικά στο αυτοκίνητο. Οι αναβαθμίσεις θα είναι όπως στην Αυστρία, και το ίδιο θα συμβεί και στην Ουγγαρία.

Είναι σημαντικό η μεθοδολογία να μας δίνει καλή δουλειά. Έτσι, αντί να βάλεις συνολικά 10.000 πράγματα στο μονοθέσιο, βάζεις μερικά κομμάτια και βλέπεις την πρόοδο. Αν δουλέψουν καλά, τότε έχεις κάνει ένα βήμα προόδου. Διαφορετικά, το χάνεις.