GP GRAN BRETAGNA F1/2015

Με την Goodyear να βρίσκεται εκτός παιχνιδιού, μόλις δύο εταιρείες διεκδικούν το δικαίωμα του επίσημου προμηθευτή ελαστικών της Formula 1. Αυτές είναι οι Pirelli και η Michelin, με το συμβόλαιο της πρώτης να ολοκληρώνεται στο τέλος του 2016, ωστόσο η ανανέωση δε θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη, διότι η «απειλή» της Michelin δεν περνά απαρατήρητη.

Δυστυχώς -κατά τη γνώμη μου-, μόλις μία από τις δύο εταιρείες θα πρέπει να υπάρχει στη Formula 1, μιας και οι κανονισμοί απαγορεύουν τον ανταγωνισμό στα ελαστικά. Ο νικητής φαίνεται πως θα κριθεί από το αφεντικό του αθλήματος, Bernie Ecclestone, ο οποίος θα συναντηθεί με τους επί κεφαλής των εταιρειών, Paul Hembery για την Pirelli και Pascal Couasnon για την Michelin, και θα πρέπει να περιμένουμε την απόφαση τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.

Τα νέα ελαστικά θα πρέπει να είναι σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που θα υπάρξουν στο άθλημα το 2017, όπου θα είναι φαρδύτερα, και ο Hembery τονίζει πως οι μηχανικοί του δεν έχουν πρόβλημα στο να το κάνουν αυτό.

Ecclestone Hembery

Προφανώς, έχουμε μια ιστορία 100 ετών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και είμαστε στη Formula 1 για 5 χρόνια. Αυτή είναι η βάση για ένα μεγάλος μέρος της επικύρωσης, αν θέλετε, από την πλευρά της FIA. Είμαστε γνωστοί, εδραιωμένοι, πάροχοι υψηλής ποιότητας στον μηχανοκίνητο κόσμο, και αυτό είναι πραγματικά μια βάση έγκρισης.

Όσον αφορά τις τεχνικές πτυχές, έχουμε πει ότι θα συμμορφωθούμε με τις απαιτήσεις της Formula 1. Αν θέλεις να κάνεις αλλαγές στους κανονισμούς, τότε δίνεις τα πάντα για να τους ακολουθείς. Θα ακολουθήσουμε τους κανόνες και θα συμμορφωθούμε τις αποφάσεις των ομάδων και της FIA.

Ο Βρετανός παραδέχεται πως η απόφαση θα παρθεί από τον Ecclestone, ο οποίος, ως κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων θα κρίνει τον τελικό νικητή από την δική του οπτική γωνία, καθώς γνωρίζει ότι και οι δύο εταιρείες μπορούν να κατασκευάσουν ό,τι ελαστικό είναι απαραίτητο.

Προφανώς, δεν έχουμε καμία ιδέα για τις προτάσεις που έχει κάνει η Michelin και τι προτάσεις θα κάνει στον Bernie. Είναι μια εμπορική συμφωνία τώρα. Η FIA έχει κάνει το καθήκον της και τώρα είναι στα χέρια του κατόχου τον εμπορικών δικαιωμάτων να αποφασίσει τον κατάλληλο συνεργάτη για το άθλημα.

Φυσικά και θα μπούμε σε φάση συζητήσεων και θα εξετάσουμε όλες τις πτυχές της εμπορικής  συμφωνίας. Είμαι σίγουρος ότι κάνουμε το ίδιο με τους άλλους, και στη συνέχεια θα πάρουμε μια τεκμηριωμένη απόφαση.