GP Ουγγαρίας 2015, FP1: Την αρχή ο Hamilton, από κοντά ο Rosberg

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”FP1″ ]

Lewis Hamilton

Την τελευταία στάση της κάνει η Formula 1 στην Ουγγαρία, πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα των 4 εβδομάδων. Το Autoblog.gr βρίσκεται στο Hungaroring, όπου θα παρακολουθήσουμε από κοντά τη δράση για όλο το 3ήμερο. Ο πρώτος ταχύτερος χρόνος της ημέρας ανήκει στον Lewis Hamilton, με τον Nico Rosberg να είναι κοντά στον Πρωταθλητή. Η περίοδος σημαδεύτηκε από δύο κόκκινες σημαίες: η πρώτη όταν αναποδογύρισε η VJM08 του Sergio Perez -χωρίς ο Μεξικανός να πάθει το παραμικρό- και η δεύτερη εξαιτίας μιας σπασμένης εμπρός αεροτομής του Kimi Raikkonen.

Πίσω από το «1-2» της Mercedes, βρέθηκε ο Raikkonen, ενώ ακολούθησαν οι Daniel Ricciardo, Daniil Kvyat, Sebastian Vettel, Carlos Sainz, Perez, Valtteri Bottas και ο 10ος Max Verstappen, μπροστά από τους Fernando Alonso και Jenson Button. Ας δούμε τι συνέβη στα 90 λεπτά του FP1:

Ο καιρός ήταν εξαιρετικός, με τη λιακάδα να κυριαρχεί και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 27°C στον αέρα και τους 40°C στο οδόστρωμα. Τα μονοθέσια βγήκαν αμέσως στην πίστα για τον κλασικό installation lap, με τον Fabio Leimer να έχει πάρει τη θέση του Roberto Merhi για το FP1, ενώ ο Jolyon Palmer οδήγησε για ακόμα μια φορά την E23 του Romain Grosjean Συσκευές μέτρησης είχαν οι Red Bull, McLaren και Force India, προκειμένου να πάρουν κάποια δεδομένα για τα μονοθέσιά τους, ενώ η Williams δοκίμαζε μια νέα εμπρός πτέρυγα, την οποία έφερε σε μια πίστα για να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της, μιας και θεωρητικά δεν της ταιριάζει.

Ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος ήρθε διά χειρός Rosberg, αλλά το 1:28 μαρτυρά πως ο γύρος δεν ήταν στην πραγματικότητα γρήγορος, τη στιγμή που τα περισσότερα μονοθέσια ήταν στα box. Ο Hamilton πήρε ελάχιστα λεπτά αργότερα την πρώτη θέση από τον team-mate του, με τα μονοθέσια που σημειώνουν περάσματα να γίνονται όλο και περισσότερα.

Σχεδόν γεμάτη ήταν η πίστα στα τελευταία 10 λεπτά του πρώτου μισάωρου. Ο Vettel έλειπε διά της απουσίας του, μαζί με τους Maldonado και Palmer. Ο Hamilton πίεζε για ένα ταχύτερο πέρασμα με τα ελαστικά αυτά, αλλά δεν το κατάφερε λόγω της κίνησης που συνάντησε μπροστά του, εν αντιθέσει με τον Alonso που είχε καθαρό δρόμο και ανέβηκε στην 9η θέση, μπροστά από τον Massa.

Ο Ferni είχε κι άλλη ταχύτητα, έτσι η 7η θέση δεν άργησε να έρθει, όντας 6 δέκατα μπροστά από τον Button, που δεν μπορούσε να βελτιώσει. Maldonado και Palmer βγήκαν για πρώτη φορά στην πίστα, 1 λεπτό πριν τελειώσει το πρώτο μισάωρο, ωστόσο το μόνο που έκαναν ήταν ένα μπες-βγες, προτού η πίστα μείνει εντελώς άδεια.

Το μισό κομμάτι της περιόδου είχε μόλις περάσει και οι Nasr, Ericsson (που ανανέωσαν για το 2016) και Perez ήταν οι πρώτοι που βγήκαν στην πίστα με το δεύτερο σετ μέσης γόμας. Οι θερμοκρασίες είχαν αυξηθεί (27°C και 44°C), με τους οδηγούς να κάνουν εντονότερη τη δράση και τον Perez να ανεβαίνει 5ος.

Στην 2η θέση είδε το όνομά του ο Raikkonen, μα ο οδηγός της Ferrari ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Hamilton. Ο Rosberg βρέθηκε μπροστά από τον «Iceman» και ο Vettel είχε μετακινηθεί στην 6η θέση και οι δύο McLaren μάχονταν για να είναι στην 10άδα. Πρόβλημα για τον Seb που ανέφερε κάποια δυσλειτουργία στο power unit του, αλλά δεν έδειχνε να είναι κάτι σοβαρό. Προληπτικά, ωστόσο, επέστρεψε στα pits.

Δευτερόλεπτα αργότερα -λίγο πριν μπούμε στο τελευταίο μισάωρο-, υπήρξε καθεστώς κόκκινης σημαίας στην πίστα. Υπεύθυνος ήταν ο Perez, που πάτησε λίγο εκτός στην έξοδο της στροφή 11, με την πίσω δεξιά ανάρτηση να σπάει από τα kerbs, και το αποτέλεσμα ήταν η VJM08 να χτυπήσει στις μπαριέρες δεξιά και να αναποδογυρίσει. Ο Μεξικανός βγήκε αμέσως από το μονοθέσιό του, χωρίς να έχει πάθει το παραμικρό.

https://www.youtube.com/watch?v=jWcP-vywGes

Η πράσινη σημαία ήρθε 17 λεπτά πριν από το τέλος και όλοι αρκετοί ήταν αυτή που βγήκαν από τα pits, για να συνεχίσουν τα προγράμματά τους. Οι Hamilton, Rosberg και Ricciardo δεν είχαν πολύ καύσιμο στα αυτοκίνητά τους, έτσι σημείωναν προσωπικά ταχύτερα περάσματα στα sectors. Ο Γερμανός μείωσε τη διαφορά στα 2 δέκατα και λίγο αργότερα στο 1 δέκατο, όμως ο Ricciardo δεν μπορούσε να βρεθεί στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Raikkonen.

Στα τελευταία 10 λεπτά, οι ταχύτεροι χρόνοι είχαν σταθεροποιηθεί και οι οδηγοί έπαιρναν δεδομένα για τη φθορά της μέσης γόμα. 5 λεπτά πριν από το τέλος, όμως, είχαμε για δεύτερη φορά την εμφάνιση της κόκκινης σημαίας. Αυτή προκλήθηκε εξαιτίας της εμπρός αεροτομής στην SF15-T του Raikkonen, η οποία έσπασε όταν πέρασε πάνω από τα kerbs στην έξοδο της στροφής 12.

Ο Kimi επέστρεψε στα pits μαζί με όλους τους οδηγούς, και ουσιαστικά η περίοδος είχε τελειώσει, αφού έμεναν μόλις μερικά δευτερόλεπτα για τους οδηγούς. Οι μοναδικοί οδηγοί που βγήκαν στην πίστα ήταν οι Ricciardo, Bottas, Massa, Maldonado και Palmer, αλλά γύρισαν γρήγορα στα γκαράζ τους, αφού η καρώ σημαία έπεσε σχεδόν αμέσως.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Χρόνοι” ]

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:25.141
2 Nico Rosberg Mercedes 1:25.250 0.109
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1:25.812 0.671
4 Daniel Ricciardo Red Bull 1:26.053 0.912
5 Daniil Kvyat Red Bull 1:26.070 0.929
6 Sebastian Vettel Ferrari 1:26.395 1.254
7 Carlos Sainz Toro Rosso 1:26.727 1.586
8 Sergio Perez Force India 1:26.776 1.635
9 Valtteri Bottas Williams 1:26.825 1.684
10 Max Verstappen Toro Rosso 1:26.934 1.793
11 Fernando Alonso McLaren 1:27.272 2.131
12 Jenson Button McLaren 1:27.308 2.167
13 Nico Hulkenberg Force India 1:27.317 2.176
14 Felipe Massa Williams 1:27.381 2.240
15 Felipe Nasr Sauber 1:27.409 2.268
16 Marcus Ericsson Sauber 1:27.732 2.591
17 Pastor Maldonado Lotus 1:28.568 3.427
18 Will Stevens Marussia 1:29.693 4.552
19 Fabio Leimer Marussia 1:30.631 5.490
20 Jolyon Palmer Lotus  –

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...