mx5club-2016-005-1

Αν υπάρχει ένα όνομα που να είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το Mazda MX-5, τότε αυτό θα είναι του Nobuhiro Yamamoto. Του ανθρώπου που ξεκίνησε ως assistant manager στην εξέλιξη του NB MX-5, έγινε deputy manager στο NC MX-5 και manager στο ND MX-5. Ο Yamamoto-san πέρασε την ηλικία υποχρεωτικής συνταξιοδότησης αλλά η Mazda τον έχει κρατήσει υπό ένα ειδικό καθεστώς ειδικά για να δει το τελευταίο MX-5 να περνά στην παραγωγή. Παρότι 60 ετών όμως, ο Yamamoto-san καταλαβαίνει απόλυτα την βιομηχανία αυτοκινήτου.

Πρέπει να συμμορφώνεσαι με τους κανονισμούς και να συμβαδίζεις με τις μόδες αλλιώς πρέπει να φύγεις από την αγορά. Πρέπει να προσέχεις αυτά τα πράγματα και να προσπαθείς να ικανοποιείς τα κριτήρια. Αν αποτύχεις, τότε πρέπει να εξαφανιστείς!

Δήλωσε ο Ιάπωνας όταν ρωτήθηκε για το αν βλέπει το Mazda MX-5 να γίνεται υβριδικό ή ηλεκτρικό στο μέλλον. Ο Yamamoto-san τόνισε όμως ότι για να γίνει αυτή η μετάβαση, θα πρέπει να τεχνολογία να προχωρήσει. Δεν γίνεται ένα μοντέλο που βασίζεται στο χαμηλό βάρος του και τους μικρούς κινητήρες του να χάσει αυτά τα δύο βασικά χαρακτηριστικά με μοναδικό αυτοσκοπό την χρήση ενός υβριδικού ή ηλεκτρικού συστήματος. Ο Yamamoto είπε ότι το MX-5 δεν είναι σαν το Tesla για παράδειγμα – έχει διαφορετικό χαρακτήρα, και ενώ ο ίδιος σημειώνει ότι το Tesla είναι διαφορετικό από άλλα ηλεκτρικά μοντέλα –το έχει δοκιμάσει προσωπικά- δηλώνει πως “η αίσθηση του δεν είναι μία με την οποία είμαι άνετος”.