Motor Racing - Formula One World Championship - Belgian Grand Prix - Race Day - Spa Francorchamps, Belgium

Αγώνας με ανάμεικτα συναισθήματα ήταν το βελγικό Grand Prix για την Renault. Το power unit των Γάλλων απέδωσε όπως αναμενόταν, σύμφωνα με τον Remi Taffin, όμως δεν έλειψαν και τα προβλήματα για τους Daniel Ricciardo και Carlos Sainz Jr, που τους οδήγησαν σε εγκατάλειψη.

Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες, η Red Bull σκοπεύει να διακόψει το συμβόλαιό της με τη γαλλική εταιρεία στο τέλος του 2015 και να μεταπηδήσει στο στρατόπεδο της Mercedes. Από την άλλη, η Renault έχει τρεις επιλογές για το μέλλον της: Να συνεχίσει ως προμηθευτής κινητήρων, να επαναφέρει την εργοστασιακή της ομάδα ή να αποχωρήσει εντελώς από το σπορ.

Σε ό,τι αφορά την επιστροφή της εργοστασιακής ομάδας των Γάλλων, προστέθηκε και τρίτη ομάδα που θα μπορούσε να εξαγοραστεί, μετά τις Toro Rosso και Lotus, με την δεύτερη να είναι το φαβορί αυτή τη στιγμή. Η νέα ομάδα δεν είναι άλλη από την Force India, που ανήκει στον Vijay Mallya, την οικογένεια Mol και το γκρουπ της Sahara. Ο Ινδός αποκάλυψε πως τον πλησίασε ο Alain Prost για μια πρώτη διερευνητική επαφή, ενώ ο ίδιος τόνισε πως σε περίπτωση προσφοράς, είναι περισσότερο από βέβαιος πως τα υπόλοιπα μέλη θα ακολουθήσουν την εισήγησή του.

Ήθελε να ξέρει πώς θα αισθανόμουν για ποσοστό συμμετοχής. Αν θα ήμασταν πρόθυμοι να γίνουμε μειοψηφία και, αν ναι, ποιες θα ήταν οι φιλοδοξίες μας. Δεν μιλήσαμε καθόλου για προμήθεια κινητήρων. Μιλήσαμε γενικά για το δυνητικό ενδιαφέρον τους να γίνουν κατασκευαστής, καθώς και το ότι μιλάνε με πολλές ομάδες, το όραμά μου και το είναι δυνατόν να γίνει και τι όχι.

Motor Racing - Formula One World Championship - British Grand Prix - Qualifying Day - Silverstone, England

Με ρώτησαν: “Είστε διατεθειμένοι να αποχωριστείτε το πλειοψηφικό μερίδιο;” Αν έλεγα όχι, ίσως αυτό να ήταν το τέλος της συζήτησης. Είπα ότι πρέπει να εξεταστεί αυτό, υπό το πρίσμα μιας πιθανής προσφοράς, και, δεύτερον, ρώτησα ποια είναι τα δικαιώματα προστασίας της μειοψηφίας που προσφέρουν;

Δεν υπάρχει συμφωνία στο τραπέζι. Δεν έχουν πάρει κάποια απόφαση σχετικά με τα σχέδιά τους. Είναι όλα πολύ προκαταρκτικά. Όμως, σε σχέση με το Διοικητικό Συμβούλιο, είμαι περισσότερο από βέβαιος ότι θα ακολουθήσουν την εισήγησή μου. Αλλά είμαστε μια δημοκρατική οργάνωση, η οποία διαχειρίζεται κατάλληλα, και τα πράγματα σε ένα ορισμένο επίπεδο πρέπει να είναι απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα και την απροθυμία της FIA να λύσει το πρόβλημα των μικρότερων ομάδων αναφορικά με την πιο δίκαιη μοιρασιά των εσόδων, ένα πράγμα είναι σίγουρο: Η Renault δεν θα δυσκολευτεί να βρει πωλητές, εάν αποφασίσει να επανέλθει σαν εργοστασιακή ομάδα.