489281

Ξέρουμε ότι οι διαφημίσεις προσφέρουν μία εξιδανικευμένη οπτική ενός προϊόντος. Συνήθως δεν δίνουμε σημασία αλλά αν “καούμε” πολλές φορές ουρλιάζουμε στην τηλεόραση/οθόνη για το πόσο απέχουν από την πραγματικότητα. Τι θα γινόταν όμως αν οι διαφημίσεις ήταν ειλικρινείς; Παράδεισος ή κόλαση; Ευτυχώς υπάρχει το Cracked που αποφάσισε να κάνει τις δικές του “διαφημίσεις”. Μία για τους πωλητές αυτοκινήτων και μία για τις ασφαλιστικές. Μεγάλες αλήθειες ακούγονται από αυτά τα δύο κωμικά σκετσάκια… ασχέτως με το ότι οι “διαφημίσεις” αυτές αφορούν στις Η.Π.Α. Αναλογίες υπάρχουν και για την Ελλάδα και δεν χρειάζεται ιδιαίτερο ψάξιμο…