Έκθεση Φρανκφούρτης 2015: BMW 7-Series

Σχετικά άρθρα

BMW-7-Serie-4878

Ήρθε η ώρα και για το επίσημο ντεμπούτο της ναυαρχίδας της BMW. Στην έκθεση της Φρανκφούρτης λοιπόν, η Γερμανική εταιρία εκθέτει την ολοκαίνουρια Σειρά 7. Το μοντέλο που ελπίζει να μπει σφήνα στο κατεστημένο της S-Class και να κοντράρει το A8.

Στιλιστικά η ναυαρχίδα της βαυαρέζικης φίρμας διαθέτει λεπτά LED μπροστά φωτιστικά σώματα, με τα laser να είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό. Ακόμα υπάρχει προεξέχουσα χρωμιωμένη μάσκα, η οποία διαθέτει πτερύγια που ανοιγοκλείνουν για να αυξομειώνουν την εισροή αέρα στο χώρο της μηχανής όταν χρειάζεται. Ο εμπρός προφυλακτήρας ενσωματώνει τους LED προβολείς ομίχλης, ενώ το καπό έχει ιδιαίτερα ανάγλυφες λεπτομέρειες. Στο προφίλ υπάρχει στο επάνω μέρος μια χαρακτηριστική ακμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα, και χαμηλά μια χρωμιωμένη γραμμή, που ξεκινάει από τον αεραγωγό των εμπρός φτερών και καταλήγει στον πίσω προφυλακτήρα. Τα κρύσταλλα είναι πιο μεγάλα και στο πίσω μέρος συναντάμε διπλές χρωμιομένες απολήξεις και χρωμιομένα διακοσμητικά.

BMW-7-Serie-4872

Η νέα γενιά της Σειράς 7 (G11) είναι κατασκευασμένη πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR, και είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας (μετά τα i3 και i8) που κάνει χρήση CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer), αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής. Το σώμα της 7άρας να έχει και αυτό μέρη από carbon, με το συνολικό βάρος να έχει μειωθεί κατά 200 κιλά, αλλά εξαιτίας της προσθήκης επιπλέον συστημάτων ασφαλείας αυτό είναι μέχρι 130 κιλά λιγότερο κατά μέσο όρο –αναλόγως της έκδοσης– από τη προηγούμενη γενιά, κάτι που σημαίνει περίπου 15% ελαφρύτερο, με τους ιθύνοντες της εταιρίας να αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι το αυτοκίνητο είναι το ελαφρύτερο πολυτελές sedan της κατηγορίας του. Η χρήση αλουμινίου στα άκρα των κάθε τροχών έχει μειώσει το αναρτώμενο βάρος κατά 10 κιλά σε κάθε γωνία, με την BMW να υποστηρίζει ότι έχει πετύχει ιδανική κατανομή βάρους 50/50 στον εμπρός και πίσω άξονα, ενώ έχει μειωθεί και το κέντρο βάρους.

BMW-740Le-4932

Το στιβαρό σασί του αυτοκινήτου πατάει σε αερανάρτηση, με τις κινήσεις της κάθε μιας να γίνονται σε δύο άξονες, έτσι ώστε να προσφέρει εξαιρετική άνεση στους επιβάτες, αλλά και να ρυθμίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού, μέσω του στάνταρ Dynamic Damper Control. Επιπλέον, διαθέτει ηλεκτρομηνικές αντιστρεπτικές ράβδους, που περιορίζουν κατά πολύ τις κλίσεις του αμαξώματος. Ο οδηγός μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χλστ. με το πάτημα ενός κουμπιού, σε ταχύτητες κάτω των 40 χλμ/ώρα, ενώ όταν είναι επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα, το ύψος του αμαξώματος μειώνεται αυτόματα κατά 10 χλστ. πάνω από κάποια ταχύτητα για να καλύτερη αεροδυναμική.

 

BMW-740Le-4928

Η νέα 7άρα, είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, μια με κανονικό μεταξόνιο (G11) με το μήκος της να φτάνει τα 5.098 χλστ., το πλάτος τα 1.902 χλστ., και το ύψος τα 1.478 χλστ., κάτι που σημαίνει ότι η νέα 7άρα είναι κατά 19 χλστ. μακρύτερη και 7 χλστ. ψηλότερη από την προηγούμενη γενιά, ενώ το μεταξόνια της φτάνει τα 3.070 χλστ. Όμως, προσφέρεται και με μακρύ μεταξόνιο (G12), το οποίο είναι κατά 139 χλστ. μακρύτερο, φτάνοντας τα 3.210 χλστ., με το συνολικό μήκος της μεγάλης έκδοσης να φτάνει τα 5.238 χλστ., όντας 18 χλστ. πιο μακριά από το προηγούμενο μοντέλο. Τέλος, το εμπρός μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 7 χλστ., φτάνοντας τα 1.618 χλστ., ενώ το πίσω έχει μειωθεί κατά 4 χλστ., αγγίζοντας τα 1.646 χλστ.

Στο εσωτερικό υπάρχει σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών (gesture control), το οποίο μέσω ενός 3D αισθητήρα τοποθετημένο στην οροφή του αμαξώματος, και κοντά στον εσωτερικό καθρέφτη, μπορεί μέσα σε ένα συγκεκριμένο πεδίο να αναγνωρίζει κινήσεις από τα χέρια του οδηγού. Με αυτές μπορείς να ρυθμίζεις την ένταση του ηχοσυστήματος, να απαντάς στο τηλέφωνο και πολλά άλλα, κάνοντας θεωρητικά τη ζωή του οδηγού πολύ πιο εύκολη.

BMW-7-Serie-4859

Νέο είναι και iDrive που πλέον διαθέτει οθόνες αφής αλλά μπορεί να χειρίζεται και με τα κλασικά κουμπιά. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για τους μπροστά επιβάτες είναι επίσης νέο, ενώ υπάρχει ένα προαιρετικό σύστημα πληροφόρησης για τον συνοδηγό, εντελώς ανεξάρτητο από αυτό του οδηγού. Ακόμα εξοπλίζεται με αρκετές επιπλέον τεχνολογίες, όπως το βελτιωμένο Active Driving Assistant και πολλά άλλα. Το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης δε, ρυθμίζει τις παραμέτρους του αυτοκινήτου αυτόματα και μπορεί να οδηγεί το αυτοκίνητο χωρίς τη παρέμβαση του οδηγού σε ταχύτητες μέχρι 210 χλμ/ώρα.

Από πλευράς βενζινοκινητήρων εφοδιάζεται με νέα γενιά εξακύλινδρων κινητήρων 3.0-λίτρων, με το βασικό μοντέλο να είναι η 740i και 740Li με τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα TwinPower Turbo (B58B30M0) κινητήρα απόδοσης 326 ίππων και 450 Nm ροπής. Επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,5 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να είναι 250 χλμ/ώρα. Οι εκδόσεις 750i και 750Li φορούν τον οκτακύλινδρο 4,4-λίτρων V8 N63B44O2 κινητήρα απόδοσης 450 ίππων και 650 Nm ροπή. Με αυτό επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να είναι 250 χλμ/ώρα . Οι κορυφαίες 760i και 760 Li εξοπλίζονται με τον V12 6,6-λίτρων N74B66U1 κινητήρα προερχόμενος από τις Rolls-Royce Ghost και Wraith, απόδοσης 570-600 ίππων.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η έκδοση 730d είναι διαθέσιμη και στις δύο εκδόσεις μεταξονίου, καθώς και με το xDrive σύστημα τετρακίνησης. Φορά τον νέο B57 3.0-λιτρο κινητήρα, ο οποίος διαθέτει νέο σύστημα ψεκασμού που ψεκάζει με πίεση 2.500 bar. To μηχανικό σύνολο αποδίδει 265 άλογα και 620 Nm ροπή και επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,8 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα. Αυτός είναι ο μοναδικός πετρελαιοκινητήτας που είναι διαθέσιμος κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, καθώς αργότερα θα προστεθούν οι 740d και 750d. Ανανεωμένο είναι και το 8-τάχυτητο αυτόματο κιβώτιο Steptronic της ZF, που διαθέτει μέρη με λιγότερη τριβή, ενώ η μετάδοση του αυτοκινήτου χρησιμοποιεί το ενσωματωμένο GPS για να επιλέξει την κατάλληλη σχέση στο κιβώτιο, ώστε να καταναλώνεται λιγότερο καύσιμο. Η μετάδοση της κίνησης μεταφέρεται στον πίσω άξονα, ενώ μερικές προσφέρονται και με το σύστημα τετρακίνησης xDrive, το οποίο προσθέτει 70 κιλά στο συνολικό βάρος.

BMW-740Le-4918

Τέλος, η plug-in υβριδική έκδοση 740e και 740 Le φορά τον 2,0-λιτρο TwinPower Turbo τετρακύλινδρο κινητήρα με κωδική ονομασία B48B20O0 απόδοσης 275 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 95 ίππων, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 326 άλογα. Επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5,5 δευτ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ/ώρα. Συνδυάζεται με 9αρι αυτόματο κιβώτιο με την κατανάλωση του μοντέλου να είναι μόλις 2,1 λίτρα/100 χλμ, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 40 χλμ., και την τελική ταχύτητα να είναι 120 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Αυτό είναι το BMW Vision Neue Klasse X Concept

Αυτό είναι το Vision Neue Klasse X Concept, το νέο πρωτότυπο της BMW που θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μας δείχνουν το...

Η Manhart βελτιώνει τις BMW X5 M και X6 M

Η Manhart ετοίμασε bodykits για τις ανανεωμένες BMW X5 M και X6 M. Αυτά είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και αποτελούνται από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές...
Autoblog.gr