Lexus_GS-F-5111

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Lexus έχει δύο Ευρωπαϊκές “πρώτες”. Ένα άτυπη και ένα “κανονική”. Η άτυπη, είναι αυτή του GS F που παρουσιάστηκε στις αρχές του έτους και έκανε το κανονικό του ντεμπούτο στο φετινό Goodwood Festival of Speed. Όμως άλλο το event που ονομάζεται FoS και άλλο έκθεση.

Να θυμίσουμε πως η καυτή έκδοση του GS, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα χάρη στις κλασικές sport πινελιές που μας έχει συνηθίσει να τοποθετεί η Lexus στα “F” μοντέλα της. Μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στη μάσκα, οπές για απαγωγή της θερμότητας στα φτερά, LED φωτιστικά σώματα πλαϊνές ποδιές, διαφορετικός πίσω προφυλακτήρας με ενσωματωμένο διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών. Εσωτερικά, η συνταγή δεν αλλάζει με τα bucket καθίσματα, το άβαφο carbon και την όμορφη διχρωμία στις δερμάτινες επενδύσεις. Το GS F κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V8 με χωρητικότητα 5 λίτρων που αποδίδει 473 άλογα και 527 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο. Η Lexus δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά να το supersedan της, αλλά επιβεβαίωσε ότι αυτό θα διαθέτει Torque Vectoring διαφορικό (TVD), με τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, το standard, slalom and track, ενισχύσεις στο σασί και sport ρυθμισμένη ανάρτηση.

Lexus_RX-5098

Το “κανονικό” Ευρωπαϊκό ντεμπούτο, είναι αυτό του Lexus RX. Το αυτοκίνητο έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Νέας Υόρκης και “δανείζεται” αρκετά στοιχεία από το NX – όπως η χαρακτηριστική μάσκα, οι έντονες γωνίες κ.ά. Το νέο RX, φορά επίσης LED προβολείς με LEF φώτα ημέρας, διαθέτει κεκλιμένη οροφή και LED πίσω φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η τεράστια οθόνη 12,3″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το έγχρωμο heap-up display, το τριάκτινο τιμόνι, οι δερμάτινες επενδύσεις όπως τα αλουμινένια και τα ξύλινα διακοσμητικά. Εξοπλίζεται με θερμαινόμενα πίσω καθίσματα που αναδιπλώνουν ηλεκτρικά σε ποσοστό 60:40, πανοραμική ηλιοροφή, όπως και οι δύο 11,6″ οθόνες για τους πίσω επιβάτες.

Όσον αφορά στα μηχανικά, είναι διαθέσιμο στην έκδοση RX 450h που κινείται από τον υβριδικό V6 των 3.5 λίτρων που αποδίδει 313 άλογα και καταναλώνει κατά μέσο όρο 5.2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα με εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 120 gr/km. Επίσης προσφέρεται τόσο με τον δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, τετρακύλινδρο κινητήρα που παράγει 245 άλογα και 350 Nm ροπής όσο και με τον 3.5 λίτρων V6 που αποδίδει 300 ίππους και 361 Nm ροπής. Θα εξοπλίζεται με head-up display, ασύρματο σύστημα φόρτισης smartphones, έξυπνη πίσω ηλεκτρική πόρτα, σύστημα πλοήγησης με οθόνη 12,3″ και το σύστημα Panoramic View. Οι παραδόσεις του νέου RX θα ξεκινήσουν στην Γηραιά Ήπειρο προς τα τέλη έτους.