911 facelift (1)

Η Porsche παρουσίασε το ηλεκτρικό, Mission E concept αλλά αυτό δείχνει το μέλλον. Για το παρόν, η Γερμανική εταιρία έκανε το ντεμπούτο της Carrera facelift που είδαμε για πρώτη φορά πριν από μία περίπου εβδομάδα. Όπως περιμέναμε, ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός για την 911. Μικρές αλλαγές στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ελαφρώς διαφορετικός πίσω προφυλακτήρας με νέες απολήξεις εξατμίσεων, νέο κάλυμμα κινητήρα και ορισμένες λεπτομέρειες όπως τα λεπτά LED φώτα ημέρας, οι χειρολαβές κ.ά. στοιχειοθετούν τις αισθητικές παρεμβάσεις της Porsche στην ανανεωμένη 911 Carrera. Επιπρόσθετα, η Γερμανική εταιρία τοποθετεί το PASM σύστημα στον standard εξοπλισμό ενώ προαιρετικά, διατίθεται και το σύστημα τετραδιεύθυνσης.

911 facelift (2)

Στο εσωτερικό υπάρχει το νέο σύστημα infotainment Porsche Communication Management System (PCM), μαζί με μια οθόνη αφής 7 ιντσών. Είναι συμβατό με τον Apple CarPlay, έχει σημαντικά βελτιωμένο σύστημα πλοήγησης με ενημέρωση κίνησης των δρόμων σε πραγματικό χρόνο, ενώ διαθέτει Google Earth και Google Streetview. Επιπλέον, διαθέτει ειδική υποδοχή για την φύλαξη του smartphone στη κεντρική κονσόλα που ενσωματώνει και τον φορτιστή. Νέο τιμόνι θα έχουν όσα μοντέλα εξοπλίζονται με το πακέτο Sport Chrono. Το τιμόνι θα διαθέτει ένα περιστροφικό δαχτυλίδι για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης: normal, sport, sport plus και individual. Τα αυτοκίνητα με αυτόματο PDK κιβώτιο θα έχουν επιπλέον το “Sport Response Button”, το οποίο “προετοιμάζει” το κινητήρα και μετάδοση για την καλύτερη επιτάχυνση για 20 δευτ.

911 facelift (3)

Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως όπως ήδη γνωρίζεις, εντοπίζεται στον τομέα των κινητήρων. Η ανανεωμένη 911 εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουριο, τρίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο, επίπεδο εξακύλινδρο, απόδοσης 370 ίππων και 450 Nm στην “απλή” Carrera και 420 ίππων με 500 Nm ροπής στην Carrera S. Αυτό σημαίνει ότι η Carrera, εξοπλισμένη με το PDK και το Sport Chrono πακέτο ολοκληρώνει το sprint στα 100 km/h σε 4.2 δευτερόλεπτα με την S να το κάνει 0.3 δευτερόλεπτα ταχύτερα! Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως παρά την αύξηση στην ιπποδύναμη και την ροπή, η Carrera facelift είναι κατά 12% πιο οικονομική σε καύσιμο σε σύγκριση με την προ-facelift με την μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 7.7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Επίσης, η Porsche δήλωσε ότι η 911 Carrera S facelift είναι κατά 10 δευτερόλεπτα ταχύτερη στο Nurburgring από το προ-facelift μοντέλο. Οι τουρμπίνες είναι διατομής 49 mm και στην απλή 911 σηκώνει 0,9 bar, ενώ στην S 1,1 bar.

Οι πωλήσεις της Porsche 911 Carrera facelift θα ξεκινήσουν στην Γερμανία από τον ερχόμενο Δεκέμβριο με αρχική τιμή τα €96.605.