Renault Megane RS

Η Renault έκλεψε την παράσταση –τουλάχιστον όσον αφορά στα hatchbacks– με την παρουσίαση του σχεδιαστικά τολμηρού, Megane, στην έκθεση της Φρανκφούρτης αλλά απ’ ότι φαίνεται, θα πρέπει να περιμένουμε αρκετό καιρό μέχρι να δούμε την καυτή, RenaultSport, έκδοση. Το μεγάλο αφεντικό της RenaultSport, Regis Fricotte, δήλωσε επ’ αυτού:

Παρότι λανσάραμε το νέο Megane, το τρέχον Megane RS θα συνεχίσει να πωλείται για τουλάχιστον έναν ακόμα χρόνο.

Που σημαίνει ότι το νέο Megane RS, θα λανσαριστεί το φθινόπωρο του 2016… σωστά; Όχι, αφού ο Fricotte είπε πως ανάμεσα στην διακοπή της παραγωγής του απερχόμενου μοντέλου και στο λανσάρισμα του νέου, θα υπάρχει κενό… Χωρίς όμως να διευκρινίζει πόσο θα είναι αυτό.

Όταν πάντως παρουσιαστεί το νέο Megane RS, θα είναι ισχυρότερο –πιθανώς κοντά στα 300 άλογα- για να μπορέσει να σταθεί επάξια απέναντι στους ανταγωνιστές του. Όπως δήλωσε όμως ο Fricotte, η Renault ποτέ δεν είχε το ισχυρότερο αυτοκίνητο στην κατηγορία αλλά είχε “το πιο αποδοτικό, ειδικά στην πίστα”. Ο Fricotte δεν αποκάλυψε από ποιον κινητήρα θα παράγονται αυτά τα άλογα – αν θα χρησιμοποιηθεί ο υπάρχον δίλιτρος ίσως με κάποιες αναβαθμίσεις ή αν θα χρειαστεί να γίνει κάποιο downsizing για να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση. Επίσης, δεν αποκάλυψε αν το Megane RS κινηθεί προς την κατεύθυνση του Clio RS και γυρίσει την πλάτη στο μηχανικό κιβώτιο.

Το Megane RS είναι ακόμη πολύ καλό στην πίστα. Αυτό δεν σημαίνει πως στο μέλλον δεν θα έχουμε μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο, διπλού συμπλέκτη. Είναι ακόμα ανοιχτό. Μπορεί να έχουμε και τα δύο, μπορεί να έχουμε μόνο ένα.

Είπε ο  Fricotte. Επίσης, δεν έδωσε σαφή απάντηση όταν ρωτήθηκε για το αν το Megane RS διατηρήσει την τετραδιεύθυνση του νέου Megane GT. Αν μη τι άλλου επιβεβαίωσε ότι δεν θα είναι τετρακίνητο και πιο σημαντικά, ότι δεν θα είναι υβριδικό! Ειδικότερα για το δεύτερο, είπε ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς για υβριδικό Megane RS.