ge5750197855557404657

Από τη μία, έχουμε τις δηλώσεις της Ιαπωνικής εταιρίας που λένε ότι δεν σκοπεύει να περάσει στην παραγωγή ένα μοντέλο που θα αποτελεί τον διάδοχο του Lexus LFA. Από την άλλη, υπάρχουν δημοσιεύματα που λένε ακριβώς το αντίθετο. Στο ενδιάμεσο, έχουμε τη πολύ υπαρκτή συνεργασία μεταξύ Toyota και BMW αλλά και την φημολογούμενη συνεργασία μεταξύ BMW και McLaren. Γιατί αναφέρω την τελευταία; Θα καταλάβεις. Η ουσία είναι ότι μιλάμε για ένα κουβάρι το οποίο είναι πρακτικά αδύνατο να ξεμπλέξεις.


Σύμφωνα λοιπόν με τα τελευταία δημοσιεύματα, η Lexus θέλει να περάσει στην παραγωγή ένα sports car καλύτερο από το Audi R8. Αυτό το sports car θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW. Οι πηγές του Motoring αναφέρουν ότι οι δύο εταιρίες έχουν ήδη κατασκευάσει ένα κεντρομήχανο, τετρακίνητο πρωτότυπο με το drivetrain να μοιάζει με αυτό του Honda NSX. Η εκδοχή της BMW, θα κινείται από έναν twin-turbo, εξακύλινδρο εν σειρά που θα συνδυάζεται με plug-in υβριδική τεχνολογία της Toyota. Η εκδοχή της Toyota όμως, θα κινείται από μία detuned έκδοση του 3.7 λίτρων V8 που βρίσκεται στο TS040, LMP1 αγωνιστικό της. Ο θερμικός κινητήρας θα αποδίδει περί τα 520 άλογα και με τους ηλεκτροκινητήρες να αποδίδουν άλλα 480 άλογα, η συνδυαστική ιπποδύναμη του μοντέλου θα αγγίζει τα 1.000 άλογα! Βέβαια, επειδή αυτό το νούμερο είναι υπερβολικό, μία πιο ρεαλιστική προοπτική είναι αυτή των 800 ίππων!

Κατάλαβες γιατί ανέφερα ότι ανέφερα στον πρόλογο; Μιλάμε για αντιφατικές φήμες. Μιλάμε για μία συνεργασία μεταξύ δύο εταιριών που εδώ και καιρό λέει για sports car αλλά ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα. Για μία συνεργασία μεταξύ BMW και McLaren που ιστορικά έχει νόημα αλλά με τα τρέχοντα δεδομένα, όχι και τόσο. Για την επερχόμενη Supra που ακόμα περιμένουμε και για τις δηλώσεις στελεχών της Lexus που λένε ότι δεν προγραμματίζουν διάδοχο του LFA γιατί αυτό ήταν μία “άσκηση” που κόστισε οικονομικά και η εταιρία δεν είναι διατεθειμένη να αναλάβει ένα τέτοιο ρίσκο. Και στο ενδιάμεσο είμαστε εμείς που διαβάζουν ότι διαβάζουμε. Τρέχα γύρευε…