Renault-Clio-Estate-Test-Drive-2

Θέλει τρέλα και τόλμη να προσφέρεις κάτι που ουσιαστικά κανείς άλλος από τους ανταγωνιστές σου ανάλογη έκδοση. Για station wagon έκδοση στη supermini κατηγορία εννοώ, καθώς μόνο η Renault με το Clio Sport Tourer (στην Γαλλία ονομάζεται Estate) και η Skoda με το Fabia Combi έχουν στη γκάμα τους πρακτική έκδοση.

Ο λόγος απλός, το επιπλέον μήκος τα κατατάσσει ακριβώς στο C-segment, με τους χώρους για τους επιβάτες να μην είναι τόσο καλοί όσο τα μεσαία hatchback, αλλά να επωφελούνται τα μέγιστα από το αρκετά μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Άρα απευθύνεται σε ένα κοινό που μπορεί να κάνει κάποιες υποχωρήσεις σε θέμα χώρων, αλλά θα απολαύσει μεγάλα ταξίδια χωρίς κανένα περιορισμό στις αποσκευές.

Και παρότι η αγορά των station wagon στην Ελλάδα έχει εξευτελιστικά μικρή απήχηση, που μετά βίας φτάνει το 1%, στην Ευρώπη τα station μοντέλα διεκδικούν πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς, φτάνοντας και ξεπερνώντας το 20%, ανάλογα τη χώρα.

Στα συν

  • Εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός
  • Εκπληκτικός κινητήρας
  • Κατανάλωση
  • Χώρος αποσκευών
  • Φρένα
  • Εξοπλισμός
  • Πρακτικότητα
  • Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Τιμή
  • Μη απενεργοποιούμενο ESP