volkswagen-phaeton-frontale-3

Πριν από μερικές ημέρες, ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Matthias Muller είπε ότι όλες οι προγραμματισμένες επενδύσεις της εταιρίας θα εξεταστούν “και όποιες δεν είναι απαραίτητες, θα ματαιωθούν ή θα καθυστερήσουν να υλοποιηθούν”. Η κίνηση αυτή είναι απολύτως λογική με δεδομένο ότι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή για την Γερμανική εταιρία είναι να οριστεί το κόστος του dieselgate. Όμως επίσης λογικό είναι να αναρωτιόμαστε ποιες είναι αυτές οι επενδύσεις που θα ματαιωθούν και ποιες θα καθυστερήσουν.


Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Muller μίλησε για δύο συγκεκριμένα projects: την Bugatti Chiron και το Volkswagen Phaeton. Επισημαίνοντας ότι κάθε μοντέλο κάθε εταιρίας θα εξεταστεί, ο Muller αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες όσον αφορά το μέλλον της νέας Bugatti αλλά σημείωσε ότι θεωρεί την νέα ναυαρχίδα της  Volkswagen “αναγκαία” καθώς θα βοηθήσει ιδιαίτερα σε Ασιατικές αγορές όπως αυτή της Κίνας. Κατά συνέπεια, σε αντίθεση με αυτό της νέας Bugatti, το μέλλον του νέου Phaeton κρίνεται ως  ασφαλές – τουλάχιστον όσο ασφαλές μπορεί να είναι τη δεδομένη στιγμή.

Ενδιαφέρον είχε και η τοποθέτηση-υπεράσπιση του Muller για τον προκάτοχο του. Συγκεκριμένα, ο νέος CEO είπε: “πιστεύετε ότι ένα μέλος του συμβουλίου έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με το λογισμικό των κινητήρων;” Ο Muller πιστεύει ότι μόλις μερικοί άνθρωποι εμπλέκονται στην όλη υπόθεση αλλά την πλήρη έκταση του προβλήματος, δεν θα την μάθουμε για κάποιες εβδομάδες ακόμα.