Renault

Ο μοναδικός από τους 4 κατασκευαστές κινητήρων που δεν είχε χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής «μάρκες» για την αναβάθμιση του power unit ήταν η Renault. Οι Γάλλοι ξεκίνησαν τη σεζόν με 12 διαθέσιμες εντός της χρονιάς «μάρκες» και στο Austin θα έχουν για πρώτη φορά ένα αναβαθμισμένο power unit, όπως επιβεβαίωσε ο επί κεφαλής εργασιών πίστας, Remi Taffin.

Δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση για τον αριθμό των «μαρκών» που χρησιμοποιήθηκαν, πάντως το Motorsport ισχυρίζεται πως οι μηχανικοί έκαναν χρήση 11 «μακρών». Σύμφωνα με τον Taffin, η δουλειά επικεντρώθηκε στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, εκεί που ο Energy F1-2015 έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς η απόδοσή του απέχει αρκετά από τη Mercedes και τη Ferrari.

Remi Taffin

Θα έχουμε μια νέα έκδοση του power unit μας που θα χρησιμοποιηθεί στο Austin. Οι βασικότερες αλλαγές αφορούν τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ώστε να δούμε βελτίωση στη δύναμη και την αποδοτικότητα. Ξέρουμε ότι η εισαγωγή ενός νέου power unit θα φέρει ποινή στο grid, έτσι η απόφαση για τη χρήση θα γίνει σε πλήρη συνεννόηση με τις ομάδες.

Η τελευταία πρόταση του Γάλλου μάς κάνει να πιστεύουμε ότι η Red Bull ίσως να μη χρησιμοποιήσει τον νέο κινητήρα. Η ομάδα του Milton Keynes είχε δηλώσει στο παρελθόν πως θα βάλει έναν νέο κινητήρα στις RB11 και θα χάσει πολλές θέσεις στο grid μόνο αν είναι σίγουρη ότι υπάρχει πραγματική βελτίωση. Βέβαια, από τη στιγμή που η Renault δείχνει να είναι η μοναδική επιλογή της RBR για το 2016, τα πράγματα ίσως να είναι διαφορετικά τώρα και η κίνησή τους αυτό το Σαββατοκύριακο ίσως να αποτελέσει προάγγελο για το μέλλον.