Paris_2006_-_Peugeot_908_RC

Στην έκθεση του Παρισιού το 2006 η Peugeot άφησε το κοινό με ανοιχτό το στόμα με το 908 RC. Η αρχική ιδέα ήταν να δημιουργηθεί μια λιμουζίνα με επιβλητικό ύφος, που να προσφέρει μια νέα αίσθηση οδήγησης στους τέσσερις επιβάτες. Το τελικό σχέδιο, ωστόσο, ήταν ένα ασυμβίβαστο αυτοκίνητο, που συνδύαζε τις δυναμικές επιδόσεις, την άνεση, την πολυτέλεια και την προστασία του περιβάλλοντος. Η τεράστια πανοραμική οροφή μαζί με τις υπόλοιπες γυάλινες επιφάνειες είχαν συνολικό εμβαδό 3 τ.μ., χαρίζοντας στους επιβαίνοντας μια μοναδική εμπειρία και επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον.

autowp.ru_peugeot_908_rc_concept_21

Το σαγηνευτικό πρωτότυπο είχε το σώμα μιας τετράθυρης λιμουζίνας, με το μήκος του να έφτανε τα 5.123 χλστ., το ύψος του τα 1.370 χλστ., με το μεταξόνιο να φτάνει τα 3.150 χλστ. Όμως, το πιο εντυπωσιακό του στοιχείο του 908 RC ήταν ο κινητήρας του.

autowp.ru_peugeot_908_rc_concept_17

Φορούσε έναν 5.5-λίτρων V12 HDi πετρελαιοκινητήρα, απευθείας προερχόμενο από το LMP1 αγωνιστικό που θα έτρεχε στο πρόγραμμα αγώνων Le Mans Race Series το 2007. Απέδιδε 700 άλογα και 1.200 Nm ροπή, με την περιεχόμενη γωνία του V στις 100 μοίρες να χαμήλωνε εξαιρετικά το κέντρο βάρους του και τα δύο DPF φίλτρα να βρίσκονται στην άκρη κάθε εξάτμισης και να προσφέρουν εξαιρετικά μικρές τιμές εκπομπών CO2.

autowp.ru_peugeot_908_rc_concept_29

H κίνηση του 908 RC περνούσε στον πίσω άξονα μέσω 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου, με το γαλλικό εργοστάσιο να δηλώνει ότι ήταν ικανό να φτάσει τα 300 χλμ/ώρα. Φορούσε την ανάρτηση του Peugeot 407 με διπλά ψαλίδια σε κάθε γωνία, ενώ τα κεραμικά φρένα προέρχονταν από την Brembo. Πατούσε σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 255/35 εμπρός και 21 ιντσών πίσω με ελαστικά διαστάσεων 285/30.