KF_1603

Η BMW μέχρι σήμερα πορευόταν με τη δικιά της πλατφόρμα, το ConnectedDrive, για την ψυχαγωγία και ενημέρωση των επιβατών. Όμως, αν δεν ακολουθήσεις τι επιτάσσει η εποχή υπάρχει φόβος να χάσεις το τρένο. Γι’αυτό σήμερα ο CEO της βαυαρέζικης φίρμας, Harald Krueger, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του θα προσφέρει στους πελάτες της τόσο το CarPlay της Apple, όσο και το Android Auto της Google.

Δεν είναι, όμως, μόνο το CarPlay και το Android Auto που ανέφερε ο Krueger στο τριμηνιαίο report της εταιρίας, αλλά και τα χαρακτηριστικά των αυτόνομων αυτοκινήτων, που κάνουν τα αυτοκίνητα ασφαλέστερα και πιο άνετα στα μεγάλα ταξίδια. Ωστόσο, δεδομένου ότι τα CarPlay και Android Auto θα κάνουν το ντεμπούτο τους σε αυτοκίνητα BMW, ο κύριος στόχος των μηχανικών και προγραμματιστών θα είναι να διατηρηθούν τα δεδομένα των πελατών τους προστατευμένα. Εξάλλου, σύμφωνα με την εταιρία αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους καθυστέρησαν τόσο πολύ οι Γερμανοί να ενσωματώσουν αυτές τις πλατφόρμες, με τον  Krueger να δηλώνει:

Θέλουμε οι πελάτες μας να είναι σε θέση να κάνουν πλήρη χρήση των χαρακτηριστικών του smartphone τους στο αυτοκίνητο. Έτσι, πρόκειται να ενσωματωθούν CarPlay της Apple και το Android Auto της Google στα οχήματα μας. Προφανώς, δεν είναι προς το συμφέρον των πελατών μας, να δώσουν σε τρίτους παρόχους πρόσβαση στα δεδομένα τους. Για εμάς, η προστασία των δεδομένων των πελατών μας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα