Gene Haas


Για το ντεμπούτο της ετοιμάζεται πυρετωδώς η Haas. Η Formula 1 είναι ένα εξαιρετικά σκληρό και δύσκολο άθλημα, τόσο για να μπεις όσο και για να μείνεις, αν και, σύμφωνα με τη Manor, τα πράγματα είναι καλύτερα τώρα σε σχέση με το παρελθόν. Οι Αμερικανοί δε θα είναι μόνοι τους σε αυτή την προσπάθεια, καθώς συνεργάζονται με τη Ferrari, από την οποία θα παίρνουν κινητήρες, κιβώτια και αναρτήσεις, αλλά και με την Dallara, για τη δημιουργία του σασί.

Οι προσδοκίες της ομάδας δεν είναι απλώς να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα, καθώς θέλει να κατακτήσει τους πρώτους βαθμούς ήδη από τη 2016, ώστε να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα €100 εκατομμύρια. Σε αυτό θα βοηθήσει το σασί, που, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Gene Haas, θα είναι καλύτερο από αυτό της Ferrari, εξηγώντας το γιατί.

Νομίζω ότι το σασί μας θα είναι ουσιαστικά διαφορετικά κατασκευασμένο από αυτό της Ferrari, επειδή το κάνουμε ξεχωριστά. Πιστεύουμε ότι το σασί μας θα είναι κατά κάποιον καλύτερο από αυτό της Ferrari, επειδή χρησιμοποιούμε κάτι πιο… δε θα έλεγα κάτι από τέχνη, αλλά μια διαφορετική προσέγγιση από την αυτή της Ferrari και νομίζω ότι πιθανώς θα είναι καλύτερα σχεδιασμένο. Της Ferrari είναι πιο συμβατικό και θα μείνουν με αυτό που έχουν εδώ και χρόνια.

Ο Haas αναγνωρίζει το ρίσκο που πήρε ο Romain Grosjean για να υπογράψει μαζί τους, διότι ο Αμερικανός παραδέχεται πως μπορεί να υπάρξουν μεγάλα προβλήματα, από αυτά που αντιμετωπίζουν οι νεοεισαχθείσες ομάδες.

Μιλήσαμε με αρκετούς οδηγούς. Κάποιοι από αυτούς ήθελαν να δουν τι κάνουμε επειδή ενδιαφερόταν. Κάναμε μία πρόταση σε έναν και απορρίφθηκε, κάτι που είναι λογικό, γιατί ποιος θέλει να πάει σε μια νέα ομάδα. Μιλήσαμε με τον Romain και άλλους οδηγούς, και ο Romain έδειξε να ενδιαφέρεται. Νομίζω ότι πήρε το ρίσκο, επειδή είμαστε νέα ομάδα και οι νέες ομάδες έχουν πάντα μεγάλα προβλήματα παραδοσιακά.