527733

H Hyundai έχει φτιάξει το δικό της επίσημο βελτιωτικό παρακλάδι από το 2013, και το έχει ονομάσει N performance. Τότε παρουσίασε το i20 που συμμετέχει στο WRC και μέσω αυτού θέλει σιγά σιγά να βγάλει και τις αντίστοιχες εκδ’οσεις δρόμου υψηλών επιδόσεων. Στο παρακάτω video θα δεις το πως ξεκίνησε το συγκεκριμένο τμήμα, με το ευρωπαϊκό τεχνικό κέντρο να έχει έδρα το Nürburgring και επί κεφαλή τον πρώην αρχιμηχανικό της  BMW M GmbH, Albert Biermann.

Μέχρι σήμερα ξέρουμε ότι η Hyundai ετοιμάζει την γρήγορη έκδοση του νέου i20, το οποίο θα φορά τον 1600άρη turbo κινητήρα του Hyundai Veloster Turbo και Kia pro_cee’d GT, ο οποίος στη περίπτωση του θα αποδίδει περίπου 250 άλογα, με την κορεάτικη εταιρία να στοχεύει απευθείας στο VW Polo R και το Ford Fiesta ST.

Επίσης, η N performance ετοιμάζει την hot hatch έκδοση και του i30, με τις μέχρι στιγμές πληροφορίες να λένε ότι το i30 N δεν θα είναι απλά μία πιο σκληρή έκδοση του i30 Turbo, αλλά θα είναι τετρακίνητο και θα κινείται από έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που θα αποδίδει 300 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 383 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Για να δούμε τι ετοιμάζουν οι Κορεάτες.