Ferrari


Αν έπρεπε να απαντήσεις στο ερώτημα «ποιο είναι το καλύτερο power unit στη Formula 1», τότε το πιθανότερο είναι να έλεγες πως είναι ο Mercedes-Benz PU106B Hybrid. Η γερμανική ομάδα ξεκίνησε με το συγκεκριμένο πλεονέκτημα το 2014, με τους μηχανικούς στο εργοστάσιο του Brixworth να κάνουν τη καλύτερη δουλειά, μέσα από τους πόρους που είχαν στη διάθεσή τους.

Η Ferrari, όμως, είναι μια εταιρεία που αυτό δεν μπορεί να το αφήνει να συμβαίνει χωρίς να αντιδρά, έτσι η ομάδα του Maranello ξεκίνησε να κλείνει τη διαφορά που υπήρχε. Ο φετινός 059/4 είναι βελτιωμένος σε σχέση με τον περσινό 059/3, ενώ η Scuderia είχε μια αναβαθμισμένη έκδοση στη Monza. Σύμφωνα με τον Niki Lauda, το ιταλικό power unit είναι πλέον στο ίδιο επίπεδο με το γερμανικό, καθώς δεν υπάρχει η διαφορά των 20 ίππων.

Φέτος, για να είμαστε καλύτεροι από τη Ferrari, έπρεπε να σημειώσουμε μεγάλη πρόοδο. Από τότε που έφεραν τον αναβαθμισμένο κινητήρα στη Monza, θα έλεγα ότι μας έφτασαν όσον αφορά την απόδοση και την αποδοτικότητα. Η διαφορά των 20 ίππων που είχαμε υπέρ μας δεν υπάρχει τώρα. Είμαστε στο ίδιο επίπεδο και το ξέρουμε αυτό σίγουρα, λόγω των πηγών που έχουμε.

Ο μη εκτελεστικός Πρόεδρος της Mercedes AMG πιστεύει ότι η διαφορά της ομάδας του από τη Ferrari και τους υπόλοιπους ανταγωνιστές θα είναι ακόμα πιο μικρή τη νέα σεζόν, διότι τα περιθώρια βελτίωσης που έχουν οι αντίπαλοι είναι μεγαλύτερα σε σχέση με τη Mercedes που έχει κινηθεί φέτος και πέρυσι στα όρια των κανονισμών, συνεπώς η βελτίωση που μπορεί να σημειώσει για το 2016 δεν είναι τόσο μεγάλη.

Η εικόνα θα αλλάξει το 2016, επειδή στη Formula 1 δεν μπορείς να διατηρήσεις την υπεροχή σου στο τεχνικό κομμάτι για πολύ καιρό. Ξέρουμε ότι οι άλλοι μπορούν να μας φτάσουν. Όταν είσαι στο όριο της απόδοσης των κανονισμών, είναι δύσκολο να κάνει μεγάλη πρόοδο, κάτι που είναι πιο εύκολο για αυτούς που είναι πίσω μας.