BMW concept leaked patent design (1)

Σίγουρα θα θυμάσαι τα σκίτσα του πρωτότυπο της BMW το οποίο οι φήμες ήθελαν να καταναλώνει υδρογόνο. Μάλλον κάτω από το σώμα του δεν κρύβεται ένας υδρογονοκινητήρας, αλλά ένας 1000αρης δικύλινδρος υβριδικός κινητήρας που επιτρέπει στο ερευνητικό αυτοκίνητο της BMW να καταναλώνει μόλις 0,4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ.

Το πρωτότυπο ζυγίζει 1.150 κιλά, 135 λιγότερα από το i3 και 355 κιλά περισσότερο από το VW XL1, με τον 1000αρη δικύλινδρο κινητήρα να συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος χρησιμοποιεί μια μπαταρία που κάνει χρήση μιας νέας χημικής διεργασίας, η οποία της επιτρέπει να φορτίζει γρηγορότερη, να έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και μεγαλύτερη αυτονομία.

Το εξαιρετικά αποδοτικό πρωτότυπο κάνει χρήση carbon στη δομή του, διαθέτει κάμερες αντί πλαϊνούς καθρέπτες και διαθέτει εξαιρετική αεροδυναμική (με ειδικά καπάκια στους τροχούς), που παρότι την άσχημη εμφάνιση, αυτή ανέρχεται σε μόλις 0,18 Cd. Τα 0-100 χλμ/ώρα το πρωτότυπο αυτοκίνητο της BMW τα κάνει σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, ενώ σε ότι αφορά την τελική του ταχύτητα αυτή ανέρχεται στα 180 χλμ.