Wolff-Hamilton-Rosberg

Αδύνατο ήταν για τον Lewis Hamilton να φτάσει στην πρώτη θέση του Βραζιλιάνικου Grand Prix με άμεσο τρόπο, δηλαδή μέσα από προσπέρασμα στην πίστα, έτσι ζήτησε μια νέα στρατηγική από τη Mercedes, προκειμένου να περάσει με τον τρόπο αυτό μπροστά από τον Nico Rosberg. Και οι δύο οδηγοί, όμως, ακολούθησαν στρατηγική τριών pit stops, με τον Hamilton να μπαίνει μετά από τον Rosberg, κάτι που δεν έφερε το αποτέλεσμα που ήθελε ο Βρετανός.

Η στρατηγική είναι κάτι που παραδοσιακά ορίζεται από την ομάδα και σπανίως έχουν λόγο σε αυτή οι οδηγοί. Ο Toto Wolff, πιστεύει ότι ορθώς συμβαίνει αυτό, διότι οι μηχανικοί έχουν όλα τα δεδομένα στα χέρια τους, κάτι που δε συμβαίνει με τους οδηγούς. Στον προηγούμενο αγώνα, στο Μεξικό, ο Lewis δυσαρεστήθηκε όταν τον κάλεσαν ξανά στα pits, ενώ ίσως να περίμενε και κάτι διαφορετικό στη Βραζιλία, αλλά πρακτικά αυτό ήταν αδύνατο με τον τρόπο που οδηγούσε, διότι ο Rosberg είχε καλύτερη διαχείριση ελαστικών.

Ο επί κεφαλής της Mercedes λέει πως οι οδηγοί θα πρέπει να είναι επικεντρωμένοι στη δουλειά τους και να αφήνουν τη στρατηγική για την ομάδα, διότι αυτή θα είναι σίγουρα καλύτερη από την πρόταση των οδηγών.

Ο οδηγός μέσα στο μονοθέσιο είναι σε μια συναισθηματική κατάσταση και αυτό είναι κατανοητό. Έχουμε προσλάβει σκυλιά φύλακες και όχι κουτάβια, και θέλουμε να λειτουργούν ως σκυλιά φύλακες. Κάποιες φορές είναι λίγο πιο έντονο, αλλά είναι εντάξει.

Εμείς θα συνεχίσουμε να είμαστε ο στρατηγός. Αν οδηγός αρχίζει να καθορίζει τη στρατηγική, τότε θα χάσει σε κάθε αγώνα, επειδή είναι μια απόφαση που προέρχεται από το ένστικτο. Το ένστικτό σου μπορεί κάποιες φορές να είναι σωστό, αλλά, αν δεν έχεις όλα τα δεδομένα, θα είσαι στην πλειονότητα των αγώνων λάθος, έτσι γι’ αυτό θα πρέπει να συνεχίσουμε να το κάνομε αυτό.

Ο Αυστριακός τονίζει πως οι οδηγοί είναι ελεύθεροι να αγωνιστούν στην πίστα, αλλά επισημαίνει πως το παιχνίδι της στρατηγικής δε θα μπει στην κόντρα των δύο.

Θα μπορούσαμε να είχαμε ακολουθήσει team orders, όπως έχουν κάνει κάποιες ομάδες στο παρελθόν, που είχαν νούμερο ένα και δύο οδηγούς, και το νούμερο δύο δε θα πλησίαζε το ένα. Το έχουμε αλλάξει αυτό και μερικές φορές είναι δύσκολο να διαχειριστούμε την ελευθερία που τους έχουμε δώσει για να μάχονται, και μπορείς να πεις βάλεις στο παιχνίδι και το παιχνίδι της στρατηγικής από τη μία πλευρά του γκαράζ στην άλλη, αλλά δε θέλουμε αν το κάνουμε αυτό.

Η διαμάχη μέσα στην ομάδα είναι επιζήμια κι έχουμε κρατήσει την ομάδα ενωμένη, όχι μόνο τους οδηγούς, αλλά την ομάδα σε Brackley και Brixworth, επειδή η ομάδα έρχεται πάνω πρώτη. Από την πλευρά του οπαδού, μπορώ να το καταλάβω, αλλά από την άποψη της ομάδας θα δώσω μια βαρετή απάντηση και δε θα το αλλάξω αυτό.