Lotus


Η 6η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι το καλύτερο που μπορεί να πάρει φέτος η Lotus. Η ομάδα του Enstone είχε σαφώς βελτιωμένη σεζόν σε σχέση με πέρυσι -να ‘ναι καλά το power unit της Mercedes-, αλλά η σεζόν δεν μπορεί να χαρακτηριστεί καλή για μια ομάδα με τέτοιο όνομα και τέτοια ιστορία. Το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν η 3η θέση που πήρε ο Romain Grosjean στο Βέλγιο, παίρνοντας το βάθρο από τον Sebastian Vettel, ο οποίος είχε κλατάρισμα στο πίσω δεξί ελαστικό.

Η E23 ποτέ μέσα στη σεζόν δεν ήταν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, και αντίκτυπο σε αυτό έχουν τα οικονομικά προβλήματα της ομάδας, η οποία έχει διορία μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου για να καταβάλει τα χρήματα που οφείλει. Μέχρι τότε είναι πολύ πιθανό να ολοκληρωθεί η εξαγορά από τη Renault, που προφανώς θα αναλάβει αυτή την αποπληρωμή.

Ο Τεχνικός Διευθυντής της Lotus, Nick Chester, πιστεύει πως το βρετανικό μονοθέσιο θα ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικό αν υπήρχαν τα χρήματα για τη βελτίωσή του εντός της σεζόν, τονίζοντας ότι οι αναβαθμίσεις ήταν λιγότερες και πιο μικρές σε σημασία, έτσι οι μηχανικοί έπρεπε να είναι πιο επιλεκτικοί.

Nick Chester

Ήμουν πολύ ικανοποιημένος με το μονοθέσιο, αλλά απογοητευμένος από το πόσο της ανάπτυξης. Κατασκευάσαμε ένα καλό βασικό αυτοκίνητο και με τους οδηγούς μπορούσαμε να πάρουμε το μέγιστο. Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να το βελτιώσουμε πολύ εξαιτίας των οικονομικών. Θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολλά περισσότερα και θα είχε ενδιαφέρον να το βλέπαμε.

Νιώσαμε ότι είμαστε περιορισμένοι. Σε μια κανονική χρονιά, θα φέρναμε αρκετές μεγάλες αναβαθμίσεις, αλλά φέτος είχαμε πιο λίγες και περισσότερες μικρές αναβαθμίσεις. Αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να ήμασταν πιο επιλεκτικοί στο τι θα φέρουμε και ήμασταν λίγο πιο δημιουργικοί σε περισσότερες μικρές αναβαθμίσεις.