Mercedes-AMG C 63

Οι μηχανικοί της Fi (Frequency Intelligent) δεν κάθονται ούτε στιγμή, διότι, στην εποχή που ζούμε, οι εταιρείες με aftermarket εξατμίσεων καλούνται να βελτιώσουν τον ήχο των turbo κινητήρων, αφού το downsizing είναι εδώ και θα μείνει. Η Mercedes-Benz ήταν ένα άντρο για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, αλλά πλέον το turbo βρίσκεται σε όλα τα δυνατά μοντέλα της γερμανικής φίρμας.

Η ταϊβανέζικη εταιρεία είναι μία από τις πρώτες -αν όχι η πρώτη- που ετοίμασαν νέο σύστημα εξάτμισης για την Mercedes-AMG C 63. Ο ήχος του 4λιτρου BiTurbo V8 κινητήρα των 476 αλόγων και 650 N·m είναι καλύτερος σε σχέση με την εργοστασιακή εξάτμιση, αλλά και πάλι απέχει πολύ από τη μελωδία του ατμοσφαιρικού V8 των 6,2 λίτρων.