bmw-i8-gets-the-v8-transplant-we-were-all-rooting-for-thanks-to-german-tuner-gabura-102496_1


Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το BMW i8, πολλοί ήταν αυτοί που ήθελαν να δουν το πρώτο υβριδικό sportscar να αφήσει στην άκρη τον οικολογικό του χαρακτήρα και να φορέσει έναν “σοβαρό” κινητήρα, χωρίς καμία ηλεκτρική υποβοήθηση, ούτε με το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

Όχι ότι είναι λίγα τα 363 άλογα του αυτοκινήτου, όπως είδαμε από πρώτο χέρι κατά την δοκιμή του αυτοκινήτου, αλλά σίγουρα ο 4.4-λίτρων V8 των M5/M6 είναι σίγουρα πιο δυνατός και πιο εύκολα “βελτιώσιμος”.

12238273_801500949958643_6219815609032468484_o

Ακριβώς το παραπάνω σενάριο υλοποίησε η άγνωστη μέχρι χθες βελτιωτική εταιρία Gabura Racing Technologies, η οποία ειδικεύεται σε αγωνιστικές μεταδόσεις. Η εταιρία με βάση το Μόναχο, ξεγύμνωσε το BMW i8, τοποθέτησε τον κινητήρα, ο οποίος να θυμίσω εργοστασιακά αποδίδει 560 άλογα. Όμως, στην προκειμένη έχει την φροντίδα της Alpina και έχει επιπλέον περίπου 200 άλογα, και έτσι παράγει κοντά στα 760 άλογα.

Αν μέχρι στιγμή δεν έχεις σοκαριστεί, σου αναφέρω ότι ο παραπάνω κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά. Ναι, μπροστά! Για να εξισορροπήσει λίγο τα πράγματα η Gabura Racing Technologies σκοπεύει να τοποθετήσει ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο στο πίσω μέρος, με το project να είναι ακόμα υπό εξέλιξη, γι’αυτό μείνε συντονισμένος για περαιτέρω λεπτομέρειες.