Η Kia έχει δώσει στη δημοσιότητα δύο νέες διαφημίσεις. Η πρώτη διαφημίζει το νέο Sportage στην αγορά της Νοτίου Κορέας, με την διαφήμιση να αντλεί στοιχεία από τα παιχνίδια Grand Theft Auto, ενώ στη δεύτερη, ο “βασιλιάς” LeBron James, δέχτηκε την πρόκληση ενός χρήστη του Twitter ο οποίος αποκλείεται το ενδεχόμενο ο διάσημος μπασκετμπολίστας του NBA να οδηγεί το K900 (του οποίου είναι πρεσβευτής) για να πηγαίνει στο γήπεδο. Μάλιστα ο James πήρε μαζί του και ένα θωρακισμένο βανάκι χρηματαποστολής, για να παραλάβει τα 10 εκατ. δολάρια που έβαλε μόνος του στοίχημα ο χρήστης του Twitter. Marketing. Άλλες φορές πετυχημένο, άλλες πάλι όχι.