volkswagen new logo (1)

Tο Das Auto, πλέον αποτελεί…last year διαφημιστικό σλόγκαν της Volkswagen, καθώς στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης της εταιρίας το λογότυπο της μάρκας συνοδεύεται με ένα νέο σύνθημα. Μόνο που δεν είναι σύνθημα, γιατί όπως βλέπεις στις φωτογραφίες που καταφέραμε και βρήκαμε από εταιρικό έγγραφο, κάτω από το λογότυπο της VW αναγράφεται απλά ολογράφως το όνομα της εταιρίας.

volkswagen new logo (2)

Το σλόγκαν Das Auto χρησιμοποιείται από την VW από το 2007, με εκπρόσωπο της γερμανικής εταιρίας να δηλώνει πως το σύνθημα δεν θα συνταξιοδοτηθεί, αλλά πλέον η εταιρία του θα χρησιμοποιεί ένα νέο σλόγκαν για τις μελλοντικές της διαφημιστικές καμπάνιες. Το “Das Auto” θα συνεχίσει να εμφανίζεται σε πολλά έγγραφα μέχρι το τέλος του 2016, αλλά δεν θα υπάρχει σε καμία διαφήμιση ποτέ ξανά.

Volkswagen Logo – vorher und nachher B

H αλλαγή θα ισχύσει από τον τρέχοντα μήνα, με τα επίσημα αποκαλυπτήρια της μαρκετινίστικης αλλαγής να γίνονται την Δεύτερα στην συνέντευξη τύπου της εταιρίας στο περίπτερό της στην έκθεση του Detroit. Σύμφωνα με την Volkswagen οι κύριοι λόγοι αυτής της κίνησης είναι:

Η μάρκα μας ξεχωρίζει για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που συνεχίζουν να πηγαίνουν τους ανθρώπους πιο πέρα, στο δρόμο και όχι μόνο. Είναι το σύνολο της προσφοράς μας, που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των εκατομμυρίων πελατών στη μάρκα μας, ξανά και ξανά. Εμπιστοσύνη που μας ενδυναμώνει ακόμη και σε δύσκολους καιρούς. Εμπιστοσύνη που μας κάνει την αυθεντική εταιρία του λαού, σε όλο τον κόσμο. Όλα αυτά εκφράζονται με μία μόνο λέξη: Volkswagen.

volkswagen new logo (3)

Το νέο σύνθημα θα χρησιμοποιηθεί παγκοσμίως. Ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους το Das Auto παύει να χρησιμοποιείται, είναι επειδή επιλέχθηκε την εποχή του τέως CEO της VW, Martin Winterkorn και σύμφωνα με τον Herbert Diess, τον νέο επικεφαλής της VW, το Das Auto υποδηλώνει ένα απολυταρχικό αυτοκίνητο. Παρά το γεγονός πως το πρώην αφεντικό της VW θα πάρει τον μισθό του για έναν ακόμη χρόνο, η νέα διοίκηση του γερμανικού κολοσσού, θέλει να παρουσιάσει τη νέα Volkswagen στο αγοραστικό κοινό. Το Das Auto, σύμφωνα με το Reuters, απέτυχε να μεταδώσει τις τεχνολογικές φιλοδοξίες της VW σε τομείς όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.