1,1 εκατ. Opel το 2015, το Mokka ξεπέρασε τις 500.000 παραγγελίες

Σχετικά άρθρα

Opel-Mokka-298516

Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά για την Opel από πλευράς πωλήσεις, με την εταιρία να πουλά περισσότερα από 1,1 εκατ. αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του χρόνου (+3,3%), με το μερίδιο της στην Ευρωπαϊκή αγορά να αυξάνεται για τρίτη συνεχή χρονιά, σε περίπου 5,8%, το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς της μάρκας από το 2011. Ωστόσο οι αυξημένες πωλήσεις δεν ήταν ικανές να παράσχουν κερδοφορία, με την Opel να χάνει χρήματα για 16η συνεχόμενη χρονιά.

Το νέο Opel Astra έχει ήδη περισσότερες από 80.000 παραγγελίες, με την Opel να ελπίζει πως ο ερχομός της Sports Tourer έκδοσης την άνοιξη, θα δώσει επιπλέον ώθηση στις πωλήσεις του. Το Mokka ήταν το μοντέλο που σημείωσε την ισχυρότερη άνοδο μέσα σε ένα χρόνο από τη γκάμα των επιβατικών οχημάτων, αύξηση 16%, με τις ταξινομήσεις του Corsa να αυξήθηκαν κατά 6%. Το Mokka μάλιστα έχει πετύχει ήδη 500.000 παραγγελίες εδώ και τρία χρόνια που βρίσκεται στην αγορά.

Η Opel στην Ελλάδα το 2015 πούλησε 6.119 αυτοκίνητα, έχοντας το 8% του μεριδίου της αγοράς. Ειδικότερα στην αγορά των ιδιωτών κατέχει την 3η θέση με 3.552 αυτοκίνητα και μερίδιο 8,9%. Τα δύο δημοφιλέστερα μοντέλα της, Corsa και Astra, βρίσκονται στη 2η θέση της κατηγορίας τους με μερίδια 13% και 9,2 % αντίστοιχα.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Bestseller: Στις 500.000 Έφτασαν οι Παραγγελίες για το Opel Mokka

  • Το Opel Mokka βρίσκεται στην 1η θέση των συμπαγών SUV στην Ευρώπη
  • Ενεργητική ασφάλεια τους χειμερινούς μήνες με το προσαρμοζόμενο σύστημα AWD
  • Άνεση με υπηρεσίες προσωπικής συνδεσιμότητας & εξυπηρέτησης Opel OnStar

Το Opel Mokka, το bestseller των SUV, πέτυχε νέο ορόσημο παραγωγής 500.000 μονάδων. Εδώ και τρία χρόνια περίπου, από τότε που λανσαρίστηκε, το Mokka δεν σταματά να εντυπωσιάζει με το ελκυστικό στυλ, την κορυφαία πρακτικότητα, τους οικονομικούς κινητήρας και τις υπερσύγχρονες τεχνολογίες όπως το σύστημα adaptive all-wheel drive. Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες του Mokka μπορούν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες προσωπικής συνδεσιμότητας και εξυπηρέτησης του Opel OnStar, που ανταποκρίνεται με το πάτημα ενός μπουτόν. Με τέτοια προσόντα, το συμπαγές SUV έχει κατακτήσει πολυάριθμες διακρίσεις. Το Opel Mokka είναι δύο φορές νικητής του βραβείου “All-wheel Drive Car of the Year” και του τίτλου “Company Car of the Year” (Εταιρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς).

«Όσοι αναζητούν ένα στιβαρό, συμπαγές SUV με υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας και άριστη ποιότητα σε προσιτές τιμές οδηγούν Opel Mokka,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Opel Group. «Οι πελάτες αγαπούν τα όσα προσφέρει το δημοφιλές μας SUV, γι’ αυτό συχνά κατατάσσεται πρώτο σε ταξινομήσεις στην κατηγορία του. Μακροπρόθεσμα, το Mokka είναι αναμφισβήτητα ανάμεσα στα τρία SUV με τις περισσότερες ταξινομήσεις.» Σε όλη την Ευρώπη, το Mokka σημείωσε αύξηση πωλήσεων 16% το 2015.

Συνταγή επιτυχίας: Σύγχρονοι κινητήρες, all-wheel drive, εξαιρετική συνδεσιμότητα

Το Mokka είναι απολύτως κατάλληλο για καθημερινή χρήση καθώς μπορεί να μεταφέρει μέχρι πέντε άτομα με εξωτερικό μήκος μόλις 4,28 m. Επιπλέον, εφοδιάζεται με βελτιωμένους και ισχυρούς κινητήρες όπου ξεχωρίζουν οι οικονομικοί, τελευταίας γενιάς turbo diesel. Σε συνδυασμό με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, οι κινητήρες diesel, που διατίθενται σε εκδόσεις 81 kW/110 hp ή 100 kW/136 hp, καταναλώνουν 4.3-4.1 lit / 100 km, που αντιστοιχεί με εκπομπές CO2 114-106 g / km, στο μικτό κύκλο. Ο “μεγάλος” diesel μπορεί επίσης να συνδυαστεί με adaptive all-wheel drive (Κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,7-4,5 l/100 km: εκπομπές CO2: 124-119 g/km). Το σύστημα 4×4 αναγνωρίζει αυτόματα τις αυξημένες ανάγκες πρόσφυσης και κατανέμει ανάλογα την ισχύ, κάτι που  αυξάνει σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια κυρίως σε υγρές και ολισθηρές συνθήκες.

Όμως το bestseller της Opel εκτός από high-tech συστήματα οδήγησης προσφέρει και εξαιρετική συνδεσιμότητα. Όπως πολλά ακόμα μοντέλα Opel, το Mokka διατίθεται τώρα με Opel OnStar. Το σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και εξυπηρέτησης προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών από Automatic Crash Response (Αυτόματη Απόκριση σε Περίπτωση Σύγκρουσης) και Roadside Assistance (Οδική Βοήθεια) μέχρι remote Vehicle Diagnostics (Διάγνωση Οχήματος από Απόσταση) μέσω της εφαρμογής smartphone myOpel ή ένα ισχυρό 4G/LTE Wi-Fi hotspot για μέχρι επτά συσκευές.

Σημείωση: To Opel OnStar θα λανσαριστεί στην Ελληνική αγορά μέσα στον Σεπτέμβριο του 2016.

Με Πάνω Από 1,1 Εκατομμύρια Οχήματα το 2015, η Opel Πέτυχε τo Καλύτερο Αποτέλεσμα Ευρωπαϊκών Πωλήσεων από το 2011

  • Το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων & μεριδίου αγοράς της μάρκας μέσα σε 4 χρόνια
  • Το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων & μεριδίου αγοράς LCV σε 7 χρόνια
  • Η εταιρία εκτιμά περαιτέρω άνοδο το 2016 χάρη στη συνεχιζόμενη προϊοντική επέλαση
  • Πάνω από 80.000 παραγγελίες για το νέο Astra ήδη στην Ευρώπη

Rüsselsheim.  Η Opel (συμπεριλαμβανομένης της Vauxhall στη Βρετανία) κατέγραψε το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων σε διάστημα τεσσάρων χρόνων παρά τη στρατηγική  αποχώρηση από τη Ρωσική αγορά. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, η εταιρία παρέδωσε πάνω από 1,1 εκατομμύρια οχήματα το 2015. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αύξηση άνω των 35.000 μονάδων ή 3,3% συγκριτικά με το 2014, ελαφρώς υψηλότερη από τη συνολική Ευρωπαϊκή αγορά. Επομένως, το μερίδιο της Opel στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς αυξήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά σε περίπου 5,8%, το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς της μάρκας από το 2011.

«Το 2015 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Opel από το 2011 χάρη σε μία επιθετική προϊοντική στρατηγική. Έχουμε αυξήσει τον όγκο πωλήσεων και το μερίδιό μας στην αγορά και αισιοδοξούμε ότι αυτή η επιτυχία θα συνεχιστεί το 2016,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Αυτή η αισιοδοξία οφείλεται εν μέρει στο νέο Opel Astra. Οι παραγγελίες ήδη έχουν ξεπεράσει τις 80.000 παρά το ότι έφτασε στα καταστήματα των διανομέων των περισσοτέρων Ευρωπαϊκών αγορών το Νοέμβριο. Επίσης έχουμε υψηλές προσδοκίες για την έκδοση Sports Tourer που θα αρχίσει να παράγεται την άνοιξη του 2016.»

Η Opel πέτυχε άνοδο πωλήσεων σε 20 αγορές το 2015, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο (σαν Vauxhall), Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. Το μερίδιό της αυξήθηκε σε 10 Ευρωπαϊκές αγορές.

Το Mokka σημείωσε την ισχυρότερη άνοδο μέσα σε ένα χρόνο από τη γκάμα επιβατικών οχημάτων, αύξηση 16%. Οι ταξινομήσεις του Corsa αυξήθηκαν κατά 6%.

Στις κορυφαίες θέσεις της αγοράς των επιβατικών βρίσκεται η Opel και στην Ελλάδα με συνολικές ταξινομήσεις 6.119 και μερίδιο 8%. Ειδικότερα στην αγορά των Ιδιωτών κατέχει την 3η θέση με 3.552 αυτοκίνητα και μερίδιο 8,9%. Τα δύο δημοφιλέστερα μοντέλα της, Corsa και Astra, βρίσκονται στη 2η θέση της κατηγορίας τους με μερίδια 13% και 9.2% αντίστοιχα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η Opel / Vauxhall πούλησε πάνω από 100.000 επαγγελματικά οχήματα  το 2015, αύξηση 24% έναντι του 2014 – ξεπερνώντας σημαντικά την άνοδο της αγοράς (+9%) και πετυχαίνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς από το 2008. Και στις τρεις σειρές Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV) σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων και συγκεκριμένα στο Vivaro +38%, στο Movano +27% και στο Combo +12%.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

To Opel Frontera επιστρέφει

Η Opel ανακοίνωσε την επιστροφή του Frontera στη γκάμα της, με το ολοκαίνουργιο SUV να παρουσιάζεται εντός του 2024. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία,...
Autoblog.gr