Με τις παρουσιάσεις των μονοθεσίων για το φετινό πρωτάθλημα της F1 να πλησιάζουν, η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε τον διαγωνισμό #ReadySetRed, με τον οποίο 10 οπαδοί της, θα έχουν την δυνατότητα όχι μόνο να λάβουν μέρος στην παρουσίαση του νέου μονοθεσίου, αλλά να “παίξουν έναν σημαντικό ρόλο” σε αυτήν!
Η διαδικασία είναι απλή. Το μόνο που πρέπει να κάνεις για να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό, είναι να ανεβάσεις μία φωτογραφία στο Instagram, να ποστάρεις ένα Tweet ή να σχολιάσεις στο προφίλ της Scuderia Ferrari στο Facebook, πάντα χρησιμοποιώντας το hashtag #ReadySetRed. Από εκεί και πέρα, ξεκινάει το μάζεμα των πόντων – likes. Η καμπάνια θα διαρκέσει από τις 18 Ιανουαρίου, μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου και στον διαγωνισμό, μπορεί να λάβει οποιοσδήποτε είναι άνω των 18 ετών… αλλά πρέπει να μιλάει Αγγλικά. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για τον “σημαντικό ρόλο” που θα έχουν οι 10 νικητές του διαγωνισμού, αλλά ακούγεται άκρως ενδιαφέρον! Περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια, μπορείς να διαβάσεις στον σύνδεσμο που ακολουθεί.